Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Nå er tiden inne, dessverre. Enta er 8 mnd og jeg skal tilbake på jobb. Ønsker å avslutte nattamming. Hun spiser ikke fullverdige porsjoner fast føde, men spiser ofte. Eks: frokost 0700 1/2 - 1 brødskive uten skorpe. Vann. 09.00 pupp, sover til 11.00. 11-12 tiden litt grøt og frukt. 14.00 pupp og sover. 15-16 tiden middag. Spiser det vi har tilsvarende 1/2 middagsglass (maks). Grøt (liten porsjon)18-19 + pupp, så natt. Spiser hun nok til å nekte henne pupp og natta? Kan man gi dem en forvarsel, eller kutter man "på dagen"?? Har allerede kuttet fra 4 måltider pr natt til 2, så hun har vel fått et hint Tips? Anonymous poster hash: 87afe...8dc
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Hun heter ikke Enta skulle stå jenta Anonymous poster hash: 87afe...8dc
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Lillegutt, 1 år, spiser ett lite måltid mer enn jenta di i løpet av en dag, og får av og til pupp på ettermiddagen. Han får ikke mat om natten, og vi merka ikke så stor forskjell på spisingen da vi kutta ut nattmat. Så lenge de er fornøyde må man nesten gå ut i fra at de får i seg nok mat. Litt grining et par netter, og så gikk det overraskende bra! Vi var helt sjokkert, for han er vanskelig når det gjelder soving ellers Anonymous poster hash: dab71...26f
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Takk for svar, det høres lovende ut Så jeg skal rett og slett bare nekte henne pupp om natta, så går det seg til iløpet av kort tid? får bare forberede meg på gråt og nattevåk. Blir vel gråting på oss begge, haha Anonymous poster hash: 87afe...8dc
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Er det lurest å sove på samme rom under avvenning? Hun sover på naborommet til vanlig. Anonymous poster hash: 87afe...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå