Gå til innhold

Lille her nekter og ligge på ryggen

Anbefalte innlegg

Gjest mamma til goprinsen
Skrevet

han sover alltid på mage,vi snur han mange ganger,men han snur seg like fort igjen. han er snart 9 mnd. kan han ligge på magen,ellers bør vi finne noe slikt at han ikke kan snu seg? jeg føler veldig ubehag at han sover på magen,så redd for krybbedød ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 mnd???? La ungen bestemme selv. Er de sterke nok til å snu seg så kan de sove på magen. Min sov på magen fra 3 mnd, da snudde han seg selv hver natt. Ekkelt, ja. Farlig? Stort sett ikke. Er madrassen fast skal det mye til for at han ehh... Dør...

Anonymous poster hash: 2c7ed...f40

Skrevet

Takk for svar er nok sikkert hystrisk,men elsker sønnen min og helsesøsteren er helt mot at han ligger på magen før han er 1 år,men er umulig og ikke la han gjøre det

Skrevet

Babysafe er "sovepose". Min har det, men snur seg likevel ;)

Orker ikke stroppe han fast.

Anonymous poster hash: 2c7ed...f40

Skrevet

Å må han være fast, da godtar han den ikke. Han hater seler

Skrevet

Så lenge han snur seg fra mage til rygg og rygg til mage så går det helt fint :) 
Gutten min har ligget sånn i over en måned nå, han er 7 mnd :)
Han vet at han skal snu hodet og han er sterk nok til å løfte seg/snu seg om han merker om det blir tett ved hals/nese :) Akkurat nå så sitter jeg å ser på lille gutten min som ligger med rompa i været! <3 

Skrevet (endret)

Han ligger faktisk med rompa i været han her også :) han snur seg i alle fall på siden,ikke helt fra rygg til mage,altså at han alltid snur seg på siden hvis han blir sliten av og ligge på magen,men aldri på ryggen igjen

Endret av mamma til goprinsen
Skrevet

Min ble lagt på siden da han ble født på grunn av fostervann i lungene og fikk ham aldri til å sove på ryggen etter det. Sovna ikke. Snudde seg fra siden til magen da han var under to mnd. Utrolig mye stress og strev med det som ødela mye nattesøvn. Da han var 9 mnd slappet jeg helt av. Når er han 2,5 og sover på ryggen for første gag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...