Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Vises flekker godt? Vurderer å kjøpe en sofa som heter Sting på Skeidar. Noen som har den? Anonymous poster hash: d08bc...02b
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 vises ikke godt, men en må innpregnere stoffet...lettere å holde rent.har ikke akkurat den... Anonymous poster hash: 651bf...035
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Jeg har ikke denne, men jeg har en lysgrå sofa. Du må spraye den med innpregnerings spray, da holder fibrene seg og flekker kommer på overflaten og ikke inn i stoffet. Har sølt noen ganger på min, men da tørker jeg det bort, også kan jeg ta av trekkene på min, men ikke gjort det enda, da vi er flinke på å ikke flekke den Anonymous poster hash: 03578...6a4
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Vi har lys grå Deva fra Jysk. Ungene spiser mye i den, så blir en god del flekker. Vasker trekkene på 60 grader og den er god som ny Anonymous poster hash: 8309e...5b6
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Vi har mørk grå Sting sofa. Kjempe fornøyd med sofaen, helt herlig å sitte i. Bruk impregneringspray. Bare en obs på lyse sofaer. Mørke dongeribukser kan sette avfarging over tid og du kan få felter som ser skitne ut. Anonymous poster hash: 2053c...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå