Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Hva er best og hva er verst med barnehagen? Anonymous poster hash: cc388...f04
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Liker noen mer enn andre, akkurat som med mennesker jeg møter ellers i livet. Anonymous poster hash: 3cc71...147
Gjest Julia1984 Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Ja, kjempe hyggelige, engasjerte, omsorgsfulle voksne! Fantastisk barnehage
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Liker de fleste, men noen av dem er jeg veldig usikker på og får ikke helt tak på hvor jeg har dem Anonymous poster hash: c7c64...a39
GeeGee Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Ja, veldig fornøyd med de ansatte! Noen ting med de fysiske lokaler og lekeplass jeg ville endret hvis jeg kunne, men gode, omsorgsfulle, pedagogiske voksne er mye viktigere!
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Jeg liker de aller fleste. Det er nok noen som jeg kanskje ikke føler den helt store kjemien med, men jeg er trygg på at min datter blir godt tatt vare på. Det beste med barnehagen er fokuset de har på tall/regning/matte. Det er så bra at barna for et naturlig forhold til dette allerede fra de er helt små! Det jeg ikke liker så godt er at det ikke er noen menn som jobber der. Kun styrer er mann, og, for å være helt ærlig.. Jeg er nok mere "mann" enn han! Anonymous poster hash: d3f82...9a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå