Gå til innhold

Liker du de ansatte i bhg der barnet ditt går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best og hva er verst med barnehagen?

Anonymous poster hash: cc388...f04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg ikke likt de ansatte /barnehagen ville jeg ALDRI latt barnet mitt tilbringe 1 min der ..........

Anonymous poster hash: 0ccb4...a01
Skrevet

Liker alle ansatte unntatt ei eldre dame jeg bare ikke har noe som helst kjemi med, ellers er alle fantastiske :)

Skrevet

Ingenting å klage på her, har hatt eldstemann der, yngstemann går der nå og håper nestemann kan begynne der når han/ho blir til (om 1-2 år)

Skrevet

Liker de som jobber der godt og føler at de ser barnet mitt og følger med. 

Anonymous poster hash: 357b2...ae5
Skrevet

Liker ei, resten orker jeg ikke å forholde meg til fordi de er så "pedagogiske" hele tiden og snakker til alle med babystemme og forklarer til minste detalj hvordan og hvorfor de gjør ting hele tiden. Barnet mitt trives, og jeg har ei jeg kan forholde meg til, vi skal snart flytte og holder derfor ut et halvår til.

Anonymous poster hash: f0481...305
Skrevet

Ja, stort sett er alle søte og blide damer. De liker barnet mitt og han smiler når han ser dem så det forteller meg at han har det bra der. Det er det eneste som er viktig.

Hender et par av dem kan være litt morragretne, men de er jo bare mennesker de også.

Anonymous poster hash: 0674c...117
Skrevet

Jeg har ikke alltid vært kjempefan av de ansatte, men barna har synes de har vært veldig greie. Det hadde ikke vært greit om barna ikke likte dem.

Der lillebror gikk de 2 siste årene likte jeg alle som jobbet med han, alle var kjekke og blide og flinke :)

Det beste med bhg var nesten alt. De hadde bassengrom, sløydrom, ballrom, stort kjøkken med en liten scene. De var ofte på tur, de hadde kyllinger og lam på besøk, de var på isfiske. Masse kjekt!

Det verste var bare småting. En jakke som var borte fordi den lå under dressene som hang der, klærne hans lå i en kasse med glemte ting fordi om det var navn. Bare noen få småepisoder. Har ikke noe negativt å legge vekt på :)

Skrevet

Fantastiske mennesker alle som en. Føler meg 100% trygg på at junior blir sett og hørt, og at de gjør alt de kan for å ivareta hans (og de andre barnas) behov og interesser. 

De er genuint interessert i barna, og det vises på stemningen i bhg. Blide, harmoniske og fornøyde barn. Det er så godt å se! :) 

Skrevet

Liker noen, misliker et par og er ganske nøytral til de fleste. Så lenge de gjør jobben sin og får ungene til å trives er det ikke så viktig om jeg liker dem personlig eller ikke.

Anonymous poster hash: ab3ec...ce3
Skrevet

Liker noen av de ansatte.

Hun jeg likte best sluttet selvsagt i går :S

Hun ene har veldig god kjemi med sønnen min å han snakker mye om hun hjemme og.

Der er også er der som har mye med sønnen min å gjøre å hun er altfor streng med han synst jeg :S

Itellegg er hun ikke noe hyggelig person.

Barnehagen i seg selv er vel grei nok,men har lyst å bytte.

Problemet er at han nr 43 på venteliste der jeg vil ha han inn.

Gjest suzette
Skrevet

Misliker ingen men jeg har såklart noen favoritter. Eldste har ekstra god kjemi med to unge jenter som jobber der. De er supre!

Skrevet

Jeg elsker gjengen i avd til min datter. De gjør en fantastisk jobb og er like glade hver dag jeg leverer og henter jenta i bhg. De forteller meg om ting som skjer, har forståelse og medmenneskelighet. Jeg føler jeg kan snakke med de om alt som angår barnet.

Dessuten elsker jeg at alle er godt voksne og har jobbet i bransjen lenge. De fleste har allerede noen barnebarn og de er aldri borte fra jobb utenom ferier og avspasering:) Man ser at de virkelig kan jobbe med barn. Både jeg og jenta er fornøyd:)

Skrevet

Veldig glade i personalet i barnehagen. Synes de er superflinke.

Anonymous poster hash: 66805...0a1

Skrevet

Er så glad for at min barnehage både har menn og kvinner som jobber der.

De finner på enormt mye rart og morsomt, og har en avlsappet, litt slurvete stil. Litt rotete og tullete. De slår gjerne på musikk og hopper rundt istedenfor å være så "ordentlige" hele tiden. Barnet mitt er skittent fra topp til tå når jeg henter, noe som passer meg yppelig.

Barnet mitt liker seg kjempegodt.

Men har ikke sett personlig hvordan de evt takler vanskelig situasjoner. Barn som har det vondt, omsorgsvikt, mobbing. Så vet ikke hvordan de ville vært hvis det butter. Det er da gode pedagoger virkelig viser seg. Taushetsplikt slik at ukultur ikke sprer seg, og at foreldrene stoler på de. Sånne ting.

Men i hverdagen til nå virker de virker de helt fantastiske. Jeg er nesten litt småforelsket i de alle siden jeg er så glad i de. De tar jo vare på det viktigste jeg har, barnet mitt.

Anonymous poster hash: a131c...9d8
Skrevet

Helt fantastiske ansatte på bhg hvor mitt barn går :) Har god kjemi med dem alle sammen, både de helt unge og de som har jobbet der i over 20 år.

Skrevet

Vel, er samboer med ped lederen og 2 av assistentene er blant hans beste venner.... så føler jeg bør svare at jeg liker dem :D

(gjør det også altså ;) Men finnes jo noen utfordringer ved denne situasjonen også da.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...