Prøverpåentil Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Alt som skjer rundt om i verden er så forferdelig trist! Sykdom, drap, ulykker.. Rammer de som fortjener det minst! Prøver ikke å si at noen fortjener det.. Men det at en 19-åring blir knivdrept på bussen på vei hjem.. Eller at små barn er syke og må kjempe en lang kamp for så å måtte gi opp.. Det er så vondt! Noe har skjedd etter at jeg fikk barn for et år siden.. Noe som sikkert skjer med mange! Men det er helt forjævlig nå.. Tenker på alt som har skjedd! Tenker på skoleskytingen i USA der flere barn ble drept.. Jeg tenker på barna som brant inne etter at deres egen pappa tente på.. Jeg tenker på Ylva.. Og bussdrapene.. Jeg tenker på utøya! Jeg lurer på om de var redde.. Og om de ropte på mamma.. Jeg lurer på om de hadde vondt lenge.. Jeg lurer på hvordan det egentlig kan skje.. Man står opp på morningen og gjør seg klar til jobb/skole.. Plutselig ender livet ditt dagen. Uten noen sjanse til å si hade.. Ikke alle får mulighet til å oppleve noe av det de har gledet seg til.. Plutselig .. Er livet over, og man får ikke noe forvarsel! Plutselig sitter familien igjen.. Venner .. Det er jo helt sinnsykt! Jeg gråter og gråter og er helt ødelagt nå.. Tenker bare på dette og tenker på alle som er rammet av slike jævlige ting. Tenner et lys for dere idag <3
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Alt som skjer rundt om i verden er så forferdelig trist! Sykdom, drap, ulykker.. Rammer de som fortjener det minst! Prøver ikke å si at noen fortjener det.. Men det at en 19-åring blir knivdrept på bussen på vei hjem.. Eller at små barn er syke og må kjempe en lang kamp for så å måtte gi opp.. Det er så vondt! Noe har skjedd etter at jeg fikk barn for et år siden.. Noe som sikkert skjer med mange! Men det er helt forjævlig nå.. Tenker på alt som har skjedd! Tenker på skoleskytingen i USA der flere barn ble drept.. Jeg tenker på barna som brant inne etter at deres egen pappa tente på.. Jeg tenker på Ylva.. Og bussdrapene.. Jeg tenker på utøya! Jeg lurer på om de var redde.. Og om de ropte på mamma.. Jeg lurer på om de hadde vondt lenge.. Jeg lurer på hvordan det egentlig kan skje.. Man står opp på morningen og gjør seg klar til jobb/skole.. Plutselig ender livet ditt dagen. Uten noen sjanse til å si hade.. Ikke alle får mulighet til å oppleve noe av det de har gledet seg til.. Plutselig .. Er livet over, og man får ikke noe forvarsel! Plutselig sitter familien igjen.. Venner .. Det er jo helt sinnsykt! Jeg gråter og gråter og er helt ødelagt nå.. Tenker bare på dette og tenker på alle som er rammet av slike jævlige ting. Tenner et lys for dere idag <3 SIGNERER !! For en grusom dag det har vært i dag, griner og griner Sov godt <3 Anonymous poster hash: 3643f...1d2
Prøverpåentil Skrevet 6. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2013 En veldig grusom dag! Men egentlig en grusom tid generelt.. Idag toppet det seg bare! Huff.. Tenker på hvor vondt jeg får av empati, hvor vondt det egentlig må være for de som er rammet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå