Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Har tenkt på om jeg skulle meldt meg inn i ett treningsstudio, har to plasser å velge mellom, ett med personlig trener/fysioterapeut/kostholdsekspert og ett mindre ett med svømmebasseng, ingen av de har barnepass. I løpet av en 6-ukers periode, er jeg alene med barna på 8 mnd, 8 år og 11 år i minst 2 uker. Så dere som har erfaring med treningsstudio, kan jeg ta med minstemann? Tenker å trene selvstendig, ikke gruppetimer. Og hvilket ett av de to ville dere ha valgt? Prisene er såpass like at det ikke er avgjørende. Og ettersom jeg ikke har trent før fast, ville dere ha valgt månedskort, halvtårskort eller årskort? Anonymous poster hash: d08fa...a6b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Anonymous poster hash: d08fa...a6b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Du kan absolutt ikke ta med barn på treningssenter. Av hensyn til sikkerhet og andre kunder, dersom det ikke er en spesialtime for mor og barn (de store kjedene har ofte dette) er det ikke lov. Med mindre det er et veldig spesielt studio du snakker om, jobber på et av de store sentrene selv. Her har ikke barn lov å være noen andre steder enn i barnepassen. Det finnes sikkert mindre, lokale sentre med andre regler men jeg vil absolutt fraråde deg å la minien være med. Hvis du tror du kommer til å gjennomføre treningen vil det stort sett lønne seg med helårskort, men om du er usikker er det jo en annen sak. Dumt å betale for et år og så oppdage etter en mnd at du ikke trives. Anonymous poster hash: ce002...0b2
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Hvilket senter du velger er jo opp til hva du liker. Kommer du til å benytte deg av basseng eller fysioterapi/PT? Anonymous poster hash: ce002...0b2
Tante Gustava Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Personlig ville jeg valgt det med basseng, kun fordi jeg elsker å svømme og ikke bruker pt og fysio. Jeg antar at begge sentrene er bemannet, så du vil kunne få hjelp til hvordan apparatene skal brukes riktig også der hvor det ikke er dedikert pt. Barn bør du ikke ta med hvis de ikke har barnepass. Jeg tviler på at du får lov også, ingen av de stedene jeg har trent har det vært tillatt. Både av sikkerhet til barnet og av hensyn til de andre kundene.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 OK, takk for svar. Skal sjekke ut litt mer og kanskje prøve noen timer på hver plass, se hvor jeg trives best, og om jeg trives i det hele tatt. Eneste fordelen som jeg ser med de som har basseng, er jo at barna mine elsker å være i basseng, og mellomste og minste har gratis inngang. Anonymous poster hash: d08fa...a6b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Jeg har med barn på trening. Vel og merkende sovende i vognen. Ser også fler som har det. Men ville ikke latt henne løpende rundt inni mellom apparatene;) Anonymous poster hash: 33b60...498
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå