Gå til innhold

gravid med spiral :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som ikke skulle skje skjedde! Ikke noe glede av å se testen bli positiv, bare "sorg" denne gang! 

Har tre små barn fra før av og kan rett og slett ikke beholde dette. Har ikke økonomi eller krefter til et barn nr 4. Ble deprimert etter nr 3 kom til og vil ikke utsette familien min i den situasjon igjen! 

 

Har alltid vært i mot abort, men trur man må være i den situasjonen for å vite hva man går igjennom og hvor tungt dette valget er! 

Hjertet mitt gråter for den lille spiren som vil kom til verden men som ikke få det :( 

 

Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget - av og til er det godt og bare skrive det ned!



Anonymous poster hash: 6e4a6...d9a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg forstår deg. gjorde det samme som du skal grunnet kronisk sykdom og små barn. lykke til. helsa og barna man har må komme først. jo før du gjør det jo bedre. jeg har IKKE angret i etterkant. men hadde det HELT jævlig da jeg gjorde. (ikke vondt, bare vondt i hjertet..) etterpå var det bare en stor lettelse.



Anonymous poster hash: d462a...fcc
Skrevet

Kjip situasjon :/

Bytter gjerne med deg...

Ta det valget du føler er riktig.

 

Anonymous poster hash: f62d3...a14

Skrevet

Kjip situasjon :/

Bytter gjerne med deg...

Ta det valget du føler er riktig.

 

Anonymous poster hash: f62d3...a14

 

Ja, føler virkelig at dette er urettferdig mot de som ikke kan/ sliter med å bli gravid! At noen skal bli gravid når de minst trenger det, mens andre ønsker å håper av hele sitt hjerte på å få en liten spire til å gro ♥

 

Anonymous poster hash: 6e4a6...d9a

Skrevet

Hva med å tenke at dette barnet er virkelig ment for å komme til verden? Siden du ble gravid m spiral! Det er ikke nødvendigvis så mye dyrere å ha fire barn mot tre. Han/hun kan arve ting/klær. Hva med adopsjon?

 

Men jeg dømmer deg ikke!

 

Anonymous poster hash: 24354...59b

Skrevet

UTROLIG gode råd, dumma



Anonymous poster hash: d462a...fcc
Skrevet

 

Kjip situasjon :/

Bytter gjerne med deg...

Ta det valget du føler er riktig.

 

Anonymous poster hash: f62d3...a14

Ja, føler virkelig at dette er urettferdig mot de som ikke kan/ sliter med å bli gravid! At noen skal bli gravid når de minst trenger det, mens andre ønsker å håper av hele sitt hjerte på å få en liten spire til å gro ♥

 

Anonymous poster hash: 6e4a6...d9a

Ja...

 

Anonymous poster hash: f62d3...a14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...