Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Det som ikke skulle skje skjedde! Ikke noe glede av å se testen bli positiv, bare "sorg" denne gang! Har tre små barn fra før av og kan rett og slett ikke beholde dette. Har ikke økonomi eller krefter til et barn nr 4. Ble deprimert etter nr 3 kom til og vil ikke utsette familien min i den situasjon igjen! Har alltid vært i mot abort, men trur man må være i den situasjonen for å vite hva man går igjennom og hvor tungt dette valget er! Hjertet mitt gråter for den lille spiren som vil kom til verden men som ikke få det Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget - av og til er det godt og bare skrive det ned! Anonymous poster hash: 6e4a6...d9a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 jeg forstår deg. gjorde det samme som du skal grunnet kronisk sykdom og små barn. lykke til. helsa og barna man har må komme først. jo før du gjør det jo bedre. jeg har IKKE angret i etterkant. men hadde det HELT jævlig da jeg gjorde. (ikke vondt, bare vondt i hjertet..) etterpå var det bare en stor lettelse. Anonymous poster hash: d462a...fcc
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Kjip situasjon :/ Bytter gjerne med deg... Ta det valget du føler er riktig. Anonymous poster hash: f62d3...a14
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Kjip situasjon :/ Bytter gjerne med deg... Ta det valget du føler er riktig. Anonymous poster hash: f62d3...a14 Ja, føler virkelig at dette er urettferdig mot de som ikke kan/ sliter med å bli gravid! At noen skal bli gravid når de minst trenger det, mens andre ønsker å håper av hele sitt hjerte på å få en liten spire til å gro ♥ Anonymous poster hash: 6e4a6...d9a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Hva med å tenke at dette barnet er virkelig ment for å komme til verden? Siden du ble gravid m spiral! Det er ikke nødvendigvis så mye dyrere å ha fire barn mot tre. Han/hun kan arve ting/klær. Hva med adopsjon? Men jeg dømmer deg ikke! Anonymous poster hash: 24354...59b
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 UTROLIG gode råd, dumma Anonymous poster hash: d462a...fcc
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Kjip situasjon :/ Bytter gjerne med deg... Ta det valget du føler er riktig. Anonymous poster hash: f62d3...a14 Ja, føler virkelig at dette er urettferdig mot de som ikke kan/ sliter med å bli gravid! At noen skal bli gravid når de minst trenger det, mens andre ønsker å håper av hele sitt hjerte på å få en liten spire til å gro ♥ Anonymous poster hash: 6e4a6...d9a Ja... Anonymous poster hash: f62d3...a14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå