Gå til innhold

Erfaring med barnevogngarasje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Borettslaget vårt vurderer utendørs barnevogngarasjer. Tidligere har vi kunnet plassere vogna nede i oppgangen (dette er lavblokker), men i følge styret er visstnok dette ikke brannsikkert.

Noen som har erfaring med sånne vogngarasjer? Jeg tenker at vogna må da bli veldig kald om vinteren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med posen inn? Evt bagdelen om man bruker den?

Skrevet

Ja, hvis man har bag, er det jo greit. Jeg tenker mer på det å stå med en unge og pose og lammeskinn på armen i kulda, mens man driver og tukler med låsen til denne garasjen. Men jeg har som sagt aldri prøvd dette, så derfor spør jeg om noen har erfaring. :-)

Skrevet

Bare sørg for at katter har null mulighet til å komme inn dit...

Anonymous poster hash: 55b29...39e
Skrevet

JEg lurer også på dette. hvor kan man kjøpe en sånn, og er den fukt-tett? vogna mi har stått ute noen dager nå under tak og med regntrekk, men likevell har den desverre fått noe jordslag inne i kalesjen! :( må derfor ha noe sånnt som et vogntelt eller noe for å oppbevare den i!

Skrevet

I barnehagen har de vognene i et skur som ikke er isolert. Ikke noe problem, de bare tar med posene inn.

Anonymous poster hash: d0c4e...44b

Skrevet

Da kan du egentlig like godt ha vogna i bilen... Du må jo hente vogna ute så gjøre klart før du tar med deg ungen uansett. Og det er lett for å få jordslag i vogna

Anonymous poster hash: 0bb60...f4c

Skrevet

Da kan du egentlig like godt ha vogna i bilen... Du må jo hente vogna ute så gjøre klart før du tar med deg ungen uansett. Og det er lett for å få jordslag i vognaAnonymous poster hash: 0bb60...f4c

Er ikke alle som har bil, da, vettu! :-) Bor nesten i sentrum, så trenger egentlig ikke bil. Men vil jo ikke ha jordslag, og tenker at hvis man først har trilla på vått føre og så må sette vogna inn i et uisolert skur, vil den jo tørke seint. Og hvis det fryser på om natta, blr det den jo isete i tillegg. Kan jo ikke putte ungen i ei frossen vogn! Og hva med rust?

Nei, kjenner at jo mer jeg tenker på det, jo mer skeptisk blir jeg...

Skrevet

Rull sammen posen og skinnet og få tak i sånne remmer til jogamatter så kan du ha den over skuldra. Spørs jo hvor tykk posen er da, men min pose så hadde det gått fint.

Ja, vogna blir kald om vinteren, har min ute i boden til tider og da blir den kald. Pleier å hente den inn litt før bruk eller lagre posen inne. Eventuelt tar du kun med skinnet og feks et ekstra ullteppe, er ungen ok kledd så blir han fort varm.

Skrevet

I barnehagen har de vognene i et skur som ikke er isolert. Ikke noe problem, de bare tar med posene inn.Anonymous poster hash: d0c4e...44b

Er dette vogner som de også triller med på tur, sånn at det f.eks kan hende at de blir våte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...