Gå til innhold

Dere som er aleneforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere møter en person som det virker som det kan bli noe mer med, krever dere at personen tester seg for sykdommer før dere har sex uten kondom? 

Jeg skal innrømme at jeg ikke var nøye på det i min ungdom, og har hatt mine turer til legen i dette ærend.

Men nå når jeg er mamma er jeg overhodet ikke interessert i hverken å få hiv eller klamydia. Er det frekt å be noen å teste seg før det blir noe på dem?? Gidder ikke bruke kondom til evig tid altså...

Anonymous poster hash: 3ae7a...ef6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt sex med 2 stk etter jeg ble singel. Den siste er blitt en fast elsker, og han har sjekket seg. Jeg hadde som sagt sex med en annen og jeg har ikke sjekket meg etter han, håper virkelig ikke han har noe sykdommer, men jeg er veldig redd slikt... Har aldri hatt en kjønnsykdom, noe som er ganske utrolig for jeg lå med mange menn når jeg var veldig ung, men vært heldig!!

Blir nok å sjekke meg veldig snart, bare for å være helt sikkert.

HIV er veldig sjelden, bare for å si det:))

Anonymous poster hash: f271f...1e0
Skrevet

Hiv er sjelden ja, men jeg ønsker likevel ikke å ta den sjansen. Jeg lurte på om folk pleier å be partneren sjekke seg FØR man har sex, eller er det frekt å gjøre det? hi

Anonymous poster hash: 3ae7a...ef6
Skrevet

Jeg tar ingen sjangser. Hvis ikke partneren er villig til å teste seg og dermed er villig til gamble med min helse, så er ikke det en person jeg vil ha meg med!

Anonymous poster hash: 325d8...cf2
Skrevet

Jeg ventet med å ha sex med en tidligere kjæreste til etter at vi hadde testet oss, det var ikke noe problem for ham å takle at jeg spurte om.

Hadde gjort det samme i dag om det er snakk om sex uten kondom.

Anonymous poster hash: 22ae5...eb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...