Bumblebeee Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Ja, overskriften forteller vel hva jeg lurer på.
Niccolina Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Jeg lager pepperkaker, sjakkruter, berlinerkranser og serinakaker. Bare halve porsjoner da vi er bare to stk og umulig får spist opp selv det. I tillegg lager jeg delfiakake og risboller. I år har jeg lyst å bytte ut serinakakene med f.eks havreflarn, så om noen har en oppskrift å dele på det hadde det vært kjempeflott )
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Pølsa til mannen!!! Anonymous poster hash: 40813...448
SmellyCat Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 I år blir vi mange...hmmm. Delfiakake til pappa. Pepperkaker. Tørre vafler. Krumkaker. Kransekakestenger (eller hva det nå heter). Kokkosmakroner. Serinakaker. Fløtekarameller. Det får holde.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Sara bernard, pepperkaker, havreflarn med sjokolade så baker vi noen kaker. Anonymous poster hash: e7852...e20
Von Hertelhofen Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Peppernøtter, peanutkaker og ambrosiabrød skal jeg bake. Hvis jeg gidder (er høygravid) så lager jeg delfiakake og kakemenn Småkaker er ikke helt favoritten her hjemme, men kjekt å ha hvis der kommer besøk.
Aliniane Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Kokosmakroner, tyske skiver, krumkaker og ellers det som faller meg inn
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Peppernøtter, peanutkaker og ambrosiabrød skal jeg bake. Hvis jeg gidder (er høygravid) så lager jeg delfiakake og kakemenn Småkaker er ikke helt favoritten her hjemme, men kjekt å ha hvis der kommer besøk. Peanutkaker hørtes spennende ut. Vil du dele oppskriften? Anonymous poster hash: c9535...c62
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Ingenting. Ingen spiser tørre julekaker her hos oss.limer sammen et kjøpepepperkakehus for at ungene skal få pynte:) Anonymous poster hash: a34b0...f76
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 Kakemenn og pepperkaker/pepperkakehus. Tenkte å lage krumkaker også i år. Har mann eller barn andre ønsker må de bare komme med de
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #11 Skrevet 6. november 2013 Serinakaker og pepperkaker. Blir ikke spist mye julekaker her.. Anonymous poster hash: 5ccb9...e6d
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #12 Skrevet 6. november 2013 Elsker å bake til jul:-) lager serinakaker, havreflarn, krumkaker, kokosmakroner, chocolate chip cookies, finske pinner, risboller, brente mandler og karameller. Har lagd mye annet også, noen år 13 slag;-) Hehe. Stor familie! Baker ofte smulteringer, peanutt kjeks, berline kranser, Sarah bernard osv. Også lager vi pepperkakerhus og barna noen pepperkaker. Men da har jeg juksa med ferdig deig.. Får vel lage selv i år:-)) Anonymous poster hash: 50b50...2de
Von Hertelhofen Skrevet 6. november 2013 #13 Skrevet 6. november 2013 Peppernøtter, peanutkaker og ambrosiabrød skal jeg bake. Hvis jeg gidder (er høygravid) så lager jeg delfiakake og kakemenn Småkaker er ikke helt favoritten her hjemme, men kjekt å ha hvis der kommer besøk. Peanutkaker hørtes spennende ut. Vil du dele oppskriften? Anonymous poster hash: c9535...c62 180 gr margarin 270 gr sukker Røres hvitt. Ha i 2 egg 300 gr hvetemel 1 ts bakepulver 1 ts vaniljesukker 2 plater kokesjokolade (hakkes) 130 gr peanøtter (hakkes) Settes med skje på plate og stekes på 200 grader i 10 - 15 minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå