Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Hvilke mel bruker du til surdeigen? Smaker brødene godt? Og blir veldig takknemmelig hvis du har en god oppskrift å dele! Anonymous poster hash: 592f0...ac3
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Jeg baker mye med surdeig i perioder. Det er veldig godt, og sunt. Enkelt også. Se paindemartin.se for oppskrifter, fremgangsmåte og inspirasjon. Jeg har en surdeig av rug. Baker en del med rug og havre, liker grove, luftige brød med sprø skorpe Steker ofte brødene mine i forvarmet jerngryte, da hever de bra, og får fantastisk skorpe. Google no knead brød eller eltefritt brød, så finner du fremgangsmåte og oppskrifter. Oppskriftene på eltefrie brød er ofte med en halv ts gjær. Jeg bruker samme oppskrift og fremgangsmåte, men bytter gjær med en ss surdeig. Lykke til! Anonymous poster hash: 1a64f...929
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Takk for mange gode tips! Den jerngryte oppskriften skal prøves! HI Anonymous poster hash: 592f0...ac3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå