Gå til innhold

Feber på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par grader i feber og verking i ledd. Snørrete litt også, me. Føler meg ikke veldig syk. Tenker å gå på jobb i morgen, men sitter i åpent kontorlandskap på jobb og er redd for reaksjonene til medarbeidere. Ville du reagert?

Anonymous poster hash: de1c4...bc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du syk, er du hjemme.

Anonymous poster hash: d783f...35b

Skrevet

Dersom du har feber så hold deg hjemme. Er veldig kjedelig hvis du smitter flere kolleger og du selv blir nok fortere frisk av å få hvilt deg. God bedring

Jeg leste først "føde på jobb?" og begynte å lure...:-)

Anonymous poster hash: d6b84...969

Skrevet

Allmenntistanden er bra og jeg har veldig lyst å gå på jobb..

Jeg ble friskmeldt etter beinbrudd for 3 uker siden og de betyr vel at jeg må til legen og få sykmelding om jeg skal være hjemme? Mindre styr å dra på jobb da:) paracet og ibux:)

Føde på jobb ja.... Vel.. Har hatt en styrtfødsel, men ikke født på jobb ennå.. Hehe:)

Anonymous poster hash: de1c4...bc9

Skrevet

Føde på jobb synes jeg du skal unngå:-P Litt feber er ikke farlig, og heller ikke smittsomt. Om du føler deg i form til å jobbe så gjør du det. Du kan jo evt reise tidligere hjem dersom du blir dårligere også. Sprit hendene ofte, og hold avstand til folk så går det greit. Smittefaren for de andre er ikke større på jobb enn når de er innom butikken etter jobb.

Skrevet

Hadde du født i åpent kontorlandskap hadde du garantert laget ståhei på jobb. Fødsler er fint altså, men kan betakke meg for det på jobb;)

Ok form, greit å gå på jobb. Pass på hygienen bare.

Anonymous poster hash: e6dc5...ec3

Skrevet

For meg er det en gåte at noen kan fungere med feber. Jeg blir helt utslått bare etter en halv gradmstigning. Heldigvis er det år mellom hver gang,

Er du i form til å gå på jobb, ikke jobber med mennesker og holder et strengt regime hygienemessig, så gå på jobb om du orker.

Anonymous poster hash: 55c16...221

Skrevet

Jeg hadde gått på jobb. Heller dratt hjem om jeg merket at jeg ikke klarte å utføre noen oppgaver. Men så har alle på jobb den innstillingen også, heldigvis.

Anonymous poster hash: 898e4...11b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...