Gå til innhold

Oppdaget plutselig at jeg hater eks'en min!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

2,5 år siden bruddet som gikk greit uten drama, hyl og skrik, men nå som jeg har fått det på avstand og er i et nytt forhold ser jeg at han var en skikkelig DRITTSTØVEL!!

Måtte bare få det ut. Er sjokka over hva jeg føler. Er ikke en person som hater :(

Er det noen flere som har det på samme måte??

Anonymous poster hash: 01bb5...4c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater han ikke, men nå som jeg har fått han på avstand så innser jeg at jeg var dum som ble i forholdet så lenge som jeg var, og dum som ikke innså for en umoden dust han var :)

Kjærlighet gjør virkelig blind!

Skrevet

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg HAAATER eksen min dessverre! Han er tidenes største rævhøl og jeg måtte minne ham på at den dagen han dør så må han huske å ta med shorts og solkrem for det er jævlig varmt der han ender opp....

Anonymous poster hash: 9fb08...30f

Skrevet

Jeg hatet han for at han ikke var der gjennom svangerskapet

Å hatet han for at ikke stillte opp når gutten vår hadde kolikk å skreik dag å natt.

Å hatet han for han ikke var i livet til sønnen min før han ble 6 mnder.

Så gikk alt bra en stund frem til nå.

Han truer med å gå til barnevernet når han er sint,han truer med å søke om aleneomsorgen for barnet,å nekter alle mulige ting som jeg vil gjøre for barnet vårt sitt beste.

Han er en jævla egoist som ikke ser at det er sønnen hans det går utover når han holder på sånn!

Er bare så sliten av alt dette :(

Anonymous poster hash: c51f8...240
Skrevet

Min eks er ikke så ekstrem som det dere over beskriver, men jeg har akkurat samme følelsen nå som han har flytta ut. Blir vanvittig fort irritert på ham, kan ikke fatte og begripe hva jeg gjorde sammen med den late, langsomme småarrogante mannen. Og at jeg ble så lenge! Argh! Jeg prøver å besinne meg altså, men det skal ingenting til før jeg tenner på alle pluggene. Rare greier.

Anonymous poster hash: b7c44...6ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...