Ugl@ ruger... Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 (endret) Har fjernet spiralen i dag,ikke helt ukomplisert heller, måtte regelrett graves ut, de satte på noe greier på mormunnen osv, mildt sagt jævlig opplevelse hele greia. Blødde lite der og da, men tok på et bind just in case. Noen timer senere kjente jeg det kom en flom, løp på do og jeg måtte skifte bukse og alt, rant nedover lårene, leggene. Mildt sagt letta over at jeg var hjemme da dette skjedde, hadde lyse bukser i gull/ beige...kremt.. Blødd endel etterpå også, skifter bind ca annenhver time, det er som en middels til kraftig mens. Lurer litt på om dette kansje er litt i overkant. Jeg venter ikke mensen nå, har ikke had den på årevis, litt tidlig å få den noen timer etter at spiralen er tatt ut??? Har litt murring i underlivet, omtrent menstruasjons smerter. Ingen krampetrekning eller noe voldsomme greier. Lett ubehag. Noen med egne erfaringer? Hvor lenge blødde dere i så fall, og når startet dere prøvingen? Slik som stå er akkurat nå så blir det ingen "prøving" i kveld eller nærmeste par dagene i hvertfall. Endret 6. november 2013 av Ugl@ er innom ;-)
Ugl@ ruger... Skrevet 6. november 2013 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2013 Dytter denne litt, blør fortsatt.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Jeg fjernet meg min selv, ingen blødning... Kom bare vanlig menstruasjon litt senere. Anonymous poster hash: d85b5...d05
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Og ble forresten gravid rett etter det Anonymous poster hash: d85b5...d05
Ugl@ ruger... Skrevet 6. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2013 Og ble forresten gravid rett etter det Anonymous poster hash: d85b5...d05 Heldig du da, var ingen "normal" fjerning her, mer som et inngrep. Har noe så inn i helsikkes vondt nå...nesten så jeg vurderer legevakta. Men får ta to paracet, varm rispute og finne senga, se an til i morra. Lettere traumatisert, dette har nok fjerna enhver sexlyst for mange uker framover frykter jeg. Får panikk bare ved tanken på noe "fremmedlegme" oppi der med det første....vet ikke om jeg skal gråte eller le....heh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå