Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Og har søkt hjelp fra NAV og sår sammen med et hav andre i kø for å få hjelp.. Ville dere godtatt det om de sendte deg videre til en ekstern person for å hjelpe deg? En som har et samarbeid med NAV? Ville du betalt litt for å få hjelp til å få økonomien til å gli bedre? Vurderer etter flere år i inkassobransjen å stille meg på den andre siden for å hjelpe på andre måter, men jeg kan ikke klare dette uten at det er behov for det og je får til et samarbeid med NAV. Men ønsker å sjekke litt om noen kunne tenke seg å få hjelp fra en som kan behandle og hjelpe litt raskere, men dom tar litt betalt... Anonymous poster hash: ac6b6...446
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Hadde ikke hatt råd til å betale for hjelp... ellers hadde jeg kanskje gjort det. Anonymous poster hash: 76b80...805
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Prøver å fø Nav på gli for at de skal betale for det, men det virker litt vanskelig... HI Anonymous poster hash: ac6b6...446
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Jeg hadde nok hatt problemer med å betale for råd til å komme meg ut av økonomisk knipe.. For de pengene vi har, bruker vi til helt nødvendige ting... Anonymous poster hash: aa79b...431
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Helt uaktuelt, kommunen har gratis økonomi rådgiver. Det siste man trenger når man er i en økonomisk knipe er enda flere utgifter. Anonymous poster hash: 1da3b...80f
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Som sagt forsøker jeg å få NAV på gli for at dette skal være gratis, men det er hanen ikke lett. Noen må stå opp til 6 mnd i kø for å få hjelp. I disse mnd pådrar man seg ofte ennå mer gjeld. Men om det går å få det til å bli gratis da? Anonymous poster hash: ac6b6...446
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Ville ikke betalt for det. Mennesker som sliter med økonomien trenger ikke flere utgifter. Hvis man skal betale for noe man kan få gratis andre steder må det nesten være en garanti av noe slag. Anonymous poster hash: 4146b...9ce
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Hva ned heller å få deg jobb i NAV som økonomisk rådgiver? Anonymous poster hash: 5e029...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå