Gå til innhold

Hvordan håndterer man en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

med kjærlighetssorg? Greia er kort fortalt at mannen for en stund siden traff igjen sin ungdomsforelskelse som flørtet vilt med ham selv om hun var klar over at han har en kone og en liten baby hjemme. Mannen ble betatt oppover ørene og fersket av meg, angret på at han lot følelsene styre for å "overdøve" den tøffe perioden i ekteskapet med nyfødt, flytting i nytt hus og andre issues, og valgte å bli i familien. Men jeg har mistanke om at han ikke har klart å "skru av" følelsene på et blunk og går gjennom noe slags kjærlighetssorg på den andre dama. Han har ikke hatt noe kontakt med henne eller prøvd seg på noe og sagt klart og tydelig til henne at til tross for denne forelskelsen som blusset opp igjen så har han valgt å bli igjen i familien sin. Er ikke i tvil om at han elsker meg fortsatt, noe han også viser, men kjenner igjen de samme symptomene som jeg selv hadde da jeg som nettopp dumpet og singel kjente på kjærlighetssorgen. Hvordan håndtere situasjonen? "Symptomer" hos mannen er ustabilt humør, mye nedstemthet og lignende.

Anonymous poster hash: fac62...edf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, den var ikke helt grei....

Vet rett og slett ikke hva jeg ville gjort i din situasjon.

Hjelper deg med å dytte tråden, jeg.

Anonymous poster hash: 19105...b1b
Skrevet

huff, nei den var ikke så enkel. Men det er kanskje ikke så mye annet du kan gjøre, enn å smøre deg TYKT med storsinn og tålmodighet og vente på at det går over... og kanskje også nevne for ham at det er ganske åpenbart for deg hva som foregår. Mulig han klarer å skjerpe seg litt, og verdsette det han har mer snarere enn å drømme om hva som kunne ha vært med denne dama.

Anonymous poster hash: b9801...8ab
Skrevet

Ta opp konkurransen. Be om barnefri. Forfør han. Dra på sydentur. Vis at du er bedre.

Sikkert lurt å prate med han også. Det må da være en god grunn til at det ble slutt da de var unge. La han tenke høyt over hva han mister om han går (deg og barnet). Hun nye vil sikkert også ha barn. Komplisert med dine, mine, våre barn osv.

Føler med deg. Kan ikke være lett å være deg nå.

Anonymous poster hash: 15310...a8b

Skrevet

Hiv han ut.

Anonymous poster hash: 5c45c...839

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...