Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Signerer Iiiiik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes huset er stygt, ser ut som en brakke satt oppå en grunnmur, mulig dårlig foto men på et av bildene så huset ut som er trekkspill. Men man kan jo sikkert gjøre mye der da.

Anonymous poster hash: 4ade3...25f

Skrevet

Det var dyrt for to soverom og det styggeste huset ever!

Anonymous poster hash: 6529a...ee5

Skrevet

Tror jeg hadde blitt passe svimmel av å være inne der.

Skrevet

Hadde jeg kjøpt det huset hadde jeg ikke pusset opp rommet med baren, det var utrolig stygt på en kul måte. De andre rommene var bare stygge. Om man fikser litt på fasaden og fargene kan huset bli kult.

Skrevet

Veldig til potensialet, og jeg liker at det er annerledes. Selv hadde jeg nok ikke orket å gå på. Kult om du orker og får til :-)

Skrevet

Jeg tenker. Digg med stor fin hage. Og at man må ut med MINST 300tusen i opppussing. Så da hadde jeg gått for et hus med litt mindre hage. Og bedre vedlikehold. og selve huset uttenfra er heller ikke noe som er min stil. Men, om du har lyst på så er det jo bare å legge inn bud :) 

Vi skal kjøpe vårt første hus snart. Og jeg tenker at vi mest sannsynelig går for et nybygg. Og bare flytte rett inn uten noe må pusse opp. 

Skrevet

Min første tanke var: fysj!

Jeg hadde revet det ned og bygd et nytt hus på den flotte tomta.

Men, alle kan jo ikke ha lik smak :)

Skrevet

Er arkitekt selv, og synes det er et skrekkelig hus på en uspennende tomt.

Anonymous poster hash: b4620...dd1
Skrevet

Veldig stor og fin tomt, det er viktig :-) Et STORT pluss for den!

Huset har absolutt potensialet til å bli et flott hus for deg og din familie men det krever endel oppussing for å få det til dagens standard. Bad og kjøkken burde nok totalrenoveres.

De andre rommene har mange muligheter og for meg er det viktigst -mulighetene en har.

Jeg likte at det var endel ulike vinkler og med de rette materialene og lysvalgene kan det bli råtøft!

Hallen og trappa var kjempestilige i utformingen. Med maling og nye gulv blir det flott!

For meg hadde minuset vært antall soverom. 2 stk er lite i et hus. Kjellerstua var heller ikke egnet som soverom pga mangelfull rømningsveier. Vi har tre barn med fjerde på vei så huset hadde vært altfor lite for oss.

Hadde sett på muligheten for etterhvert å utvide huset, det kan bli vanskelig siden det var så spesielt i arkitekturen.

Lykke til, huskjøp og oppussing er store avgjørelser og veldig spennende og kjekt :-)

Anonymous poster hash: c2a4d...11e

Skrevet

Lykke til med vindusvasken! :D jeg syns ikke noe om huset, fikk en følelse av å tippe over ende med de skrå veggene :P men, kan bli bra med ekstrem oppussing da ;)

Anonymous poster hash: cf5a7...ab1

Skrevet

Nei, Gud. Det var mindre pent!

Fikk ingen gode familiefølelser av å se på den rusa legoklossen der:-S

Skrevet

Jeg likte det ikke. Syns det var stygt :P

Anonymous poster hash: 3e628...8bc

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Utrolig spesielt hus, da! Mindre pent, for å si det sånn. Men bra tomt. 

Rive huset og bygge nytt er vel det beste alternativet. 

Skrevet

Sjelden har vel "unik enebolig" passa betre enn her!  Eg synes annleis hus kan vere spennande, men dette synes eg berre var bunkersaktig, og kvalmeframkallande innvendig.  Utvendig synes eg det var litt stilig sett bort frå fargen.  Men det kan jo vere at dei rette eiganrane kan få fram noko spennande i huset. 

Skrevet

Oi!! Jeg ble også svimmel, og for min del er det for spesiellt:) Men, som nwvnt over her-det er du som evnt skal bo der og må like det og d er vel detviktigste:-)

Anonymous poster hash: b4217...be9

Skrevet

Fikk litt panikk kjente jeg med skråtak overalt😁😁🙈😳

Hater mye vinkler,liker rene flater så dette ble langt unna for min smak.

Skrevet

Skikkelig stygt! Rommene, det liksom fancy taket...omg

Skrevet

Spennende arkitektur. Godt å se noe som ikke er så A4. Kommer til å bli utrolig stilig med oppussing. Viktig å ha kule og moderne møbler slik at det passer til. Godt å se at noen går egne veier og ikke vil være som alle andre. Ikke bry deg om hva andre sier.

Anonymous poster hash: 1f0d5...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...