Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Not my cup of tea. Men det skiller seg uten tvil ut i mengden. 

Skrevet

Fint utenfra men ugly på innsiden.

Anonymous poster hash: f5f6b...2a3

Skrevet

Trenger oppussing selvsagt.

HI

Anonymous poster hash: 08705...093
Skrevet

Digger det!! Min type stil! :-) :-)

(Synd det ikke er i mitt nabolag)

Skal du by?

Anonymous poster hash: 2c7d5...4d0

Skrevet

Er bare å rive hele dritten og bygge noe nytt vel...

Skrevet

Er ikke min stil i det hele tatt, men full forståelse for at alle har forskjellige stiler :)

Skrevet

Sikkert snak og behag, ikke vits å slenge dritt forde.... Men det kan sikkert bli kjempe kult med mye oppussing:)

Anonymous poster hash: 3d686...101
Skrevet

Forferdelige saker, det synes jeg.. Riv bygget og bygg nytt, hadde vært eneste løsningen om vi hadde kjøpt.

Anonymous poster hash: b172f...381
Skrevet

Sikkert snak og behag, ikke vits å slenge dritt forde.... Men det kan sikkert bli kjempe kult med mye oppussing:)

Anonymous poster hash: 3d686...101

Slenge dritt? Slenger man dritt fordi man gir sin mening? HI ber om vår mening, hun får hva hun ber om.

Skrevet

Bra prosjekt - men ville først sjekket om det er en eller annen fredningsbegrensning tilknyttet huset - det kan tenkes at det er det, i og med at det er veldig uvanlig arkitektur. Hvis det har fredningsvedtak så innvirker det på hva dere har lov til å gjøre...

Her i Hamar er det flere hus som har slik begrensning, det er ikke bare enkelt å eie da.

Anonymous poster hash: f9f82...30a
Skrevet

Faller ikke i smak her, blir litt mye vinkler å forholde seg til.

Men om DU/DERE liker det, så hvorfor ikke? En del oppussing og dere har funnet et hus dere selv trives med :)

Skrevet

Stygt. Ser ut som et mislykket forsøk på å bygge sammen Moelvenbrakker.

Anonymous poster hash: 7b05e...ef8

Skrevet

Ble litt svimmel. Ligger flott på tomten.

Skrevet

Jeg synes på sett og vis det er kult og tror det kunne blitt veldig bra hvis man la ned mye penger i oppussing. Synes kjøkkenet er for lite og spisestua ser ubrukelig ut når den er så smal. Badet er ikke bra heller, så de dyre rommene trenger totalrehabilitering. Synes gangen med trappeløpet er flott og tror det hadde blitt veldig bra hvis alt ble lyst og fint.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nydelig tomt, men synes huset i seg selv ikke er stort å se til, jeg liker en del form på huset, men det her ble helt feil for min del. Men så er det vel dere som skal kjøpe dere hus, hva 70 ukjente her inne mener burde ikke påvirke hvor vidt dere liker det eller ikke :)

Skrevet

Ble helt svimmel av huset utvendig. Innvendig oppe fantes det ikke ett rett tak. Knapt nok rette vegger. Jeg liker heller ikke så høy takhøy.

Så jeg syns det var helt forferdelig.

Men det der er ett hus for spesielt interesserte. Hver sin smak;)

Skrevet

Smak og behag. Det eneste jeg likte var tomta, den er nydelig:)

Mem resten ville jeg ikke eid:)

Men, du liker det og du vil ha det, så why not?

Skrevet

Likte tomta!! :)

Men det må jo være utrolig vanskelig å innrede! Selv etter massiv oppussing, det var jo minst 30.000 rom... :P

Skrevet

Flott hus, og med en annen farge enn den heslige grønne vil det falle mye bedre inn i terrenget og arkitekturen vil komme til sin rett.

MEN det er behov for betydelig oppgradering både ute og inne, så med mindre dere har mye penger og mye energi, ville jeg tenkt meg nøye om.

Skrevet

Tomten var fin, men huset gjorde meg svimmel. Synes også det var bra dyrt mtp at det trenger en del oppussing. Få soverom, og ikke veldig stort. 

Anonymous poster hash: a507b...4cb
Skrevet

Flott tomt, men huset var ikke pent, verken på innsiden eller utsiden.

Skrevet

Jeg er ikke så kresen på hus...men dette var litt for spesielt for min smak. Men det var på en måte stilig, og jeg tror med rette grep så kan huset gjenspeile de som bor der.. Litt skjeve og småsprøe - ha ha  :tommelopp:

Anonymous poster hash: 67559...98a
Skrevet

En nydelig tomt og huset har absolutt potensiale. Men jeg må si meg enig i at noen av rommene hadde litt mange rare vinkler, noe som kan gjøre det vanskelig å innrede boligen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...