Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Jeg har en fantastisk venninne som stiller opp mer enn hva kan forventes. Jeg har opplevd noe som hun er den eneste jeg snakker med om. Jeg er livredd for å bruke henne opp selv om hun sier det ikke skjer og at hun alltid er der. Vi treffes kanskje bare annenhver uke og snakker på tlf innimellom. Men jeg har den klumpen i magen. Vi snakker ikke bare om dette altså og hun sier jeg er en god venn som støtter henne i hennes ting...men akkurat nå er det så intenst i hodet mitt at jeg tror tankene spiller meg et puss... Anonymous poster hash: 82a20...127
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Jeg har tydeligvis gjort det Jeg har vært veldig obs på å snakke om andre ting, være opptatt av hennes liv også. Men min situasjon har vært en langvarig en, og til slutt ble det visst for deprimerende at min situasjon ikke endrer seg. Jeg har støttet min venninne over flere år sammenhengende med veldig vanskelige ting, så det sårer. Anonymous poster hash: 176f0...1a0
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 noen ganger har JEG behov for å snakke om mine problemer, andre ganger snakker vi om HENNES problemer =) gi og ta ! MEN jeg har enkelte venninner som tar kontakt omtrent "kun" når de trenger eller vil noe, for eksempel bli kjørt et sted, ha hjelp med noe osv... har mindre toleranse for slike, enn for dem som ringer for å snakke om seg selv.. da viser de deg i det minste tillit....... Anonymous poster hash: 1e122...2f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå