Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Er det noen som forstår hva jeg mener med det og hvordan jeg har det? Det er så frustrerende.. Hva kommer din klump av? (Jeg er ikke sint så noen ser det eller merker det.. men jeg føler bare at det koker inni meg uten grunn..) jeg tror jeg vet hva min klump klump kommer av.. Anonymous poster hash: 01700...b2e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Ja, har det hele tiden selv. og ihvertfall nå når jeg har pms. Har lyst til å brøle og klikke vilt, men stenger det inni meg så godt jeg kan. Det er økonomiske problemer, tanken på eksen, livssituasjonen min og min kroniske sykdom som gjør det bla. Og ting jeg har hatt med meg fra en oppvekst med en sliten mor og en alkoholisert far. + at jeg er forfulgt av ulykker og negative hendelser hele tiden. Anonymous poster hash: 06a91...13b
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Skjønner hva du mener.. Prøv mindfullness, pusteteknikker osv.. Anonymous poster hash: f6e70...7ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå