Gå til innhold

Noen som har leker med pelle politibil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen på 3 er blitt helt hekta på den nye pelle politibil filmen... Skal ikke se på ant.. har prøvd å finne ting mrd pelle, men har bare funnet sengetøy. . Hva skjer med at det ikkje finst leker eller noe da? Trodde siden den kom på kino, så dukket det mer opp og, som med de fleste andre filmer. . Noen som har en bil fra tidligere eller noe? Eller vet om skjulte skatter? ;-)

Anonymous poster hash: 27f89...705

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Jeg har funnet fjernstyrt Pelle politibil på Brio. :)

Skrevet

Nå i senere tid? Det må eg sjekke ut..:-)

Skrevet

Samme "problemet" med 3åringen her! Men vi er så heldige at vi bor i Bodø, så vi tok kontakt med Bratten aktivitetspark. Google de og finn nr/epost så kanskje de kan hjelpe deg med effekter. Vet ikke om de fortsatt har sånt, men vi var der og kjøpte Oda oter, tskjorte og elektrisk bil. Kanskje de kan sende til deg:)

Men den elektriske bilen (som er bitteliten) Har jeg sett at de har solgt på bl.a coop obs til en myyyyee billigere penge. Du kan jo spørre litt rundt på lekebutikker om de har den eller får inn:)

Anonymous poster hash: 0c803...6e2

Skrevet

Takk for svar.. :-)

bor i Bergen vi, så kanskje litt langt hvis det greiene var i bodø..;-) men skal prøve å finne de og sende en mail. Skader ikke å spørre.. så får eg spørre litt mer rundt på lekebutikkene også.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...