Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Hvor mye sitter dere igjen med i mnd etter regninger er betalt? huff, synes så mange på jobben min (er sykepleier) kommer med acne-skjerf, gensere, osv. Mye dyre fiiine klær! Lurer på hvor mye folk sitter igjen med når man prioriterer dyre klær :-) Anonymous poster hash: 7a509...70a
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Til rent forbruk sitter vi igjen med ca. 30,000. Da er alt dekket, som mat, bensin osv. Bruker selvfølgelig ikke opp alt. Sparer det som er igjen. Anonymous poster hash: 4d5d0...2e8
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Til rent forbruk sitter vi igjen med ca. 30,000. Da er alt dekket, som mat, bensin osv. Bruker selvfølgelig ikke opp alt. Sparer det som er igjen. Anonymous poster hash: 4d5d0...2e8 Oi, da skjønner jeg at du kan kjøpe dyrt :-) jeg sitter igjen med 10000 etter regninger er betalt, da skal vi kjøpe mat og slikt og.. (er to stk i huset da, så har hans inntekt og). Hva jobber dere med da? skjønner jeg har tatt feil utdanning sånn lønnsmessig.. Anonymous poster hash: 7a509...70a
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Til rent forbruk sitter vi igjen med ca. 30,000. Da er alt dekket, som mat, bensin osv. Bruker selvfølgelig ikke opp alt. Sparer det som er igjen. Anonymous poster hash: 4d5d0...2e8 Oi, da skjønner jeg at du kan kjøpe dyrt :-) jeg sitter igjen med 10000 etter regninger er betalt, da skal vi kjøpe mat og slikt og.. (er to stk i huset da, så har hans inntekt og). Hva jobber dere med da? skjønner jeg har tatt feil utdanning sånn lønnsmessig.. Anonymous poster hash: 7a509...70a ikke tenk så ye på det.. kjøp deg fine klær, trenger ikke være Acne =) evt så finner du ut hvilket skjerf og hvilken genser du ønsker deg, setter av litt penger hver mnd til det også kjøper du deg noe nytt og dyrt hver 2-3 mnd for eksempel =) JEG ville ikke valgt å prioritere et par dyre klær fremfor flere plagg på bikbok eks, men hver sin smak ! Anonymous poster hash: 24ae9...fa4
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Jeg hadde ikke råd til dyre klær når jeg var yngre. Vi har fått bedre råd de siste årene. Er nå passert 40. Men jeg har også blitt flinkere på å disponere pengene mine. Jeg impulskjøper ikke lengre og sparer dermed en god del på det. Ikke tenk så mye på hva andre har. Noen kjøper over evne, andre har kanskje økonomisk hjelp av foreldre.... Dersom du virkelig har lyst på et og annet dyrt plagg så spar til det. Jeg skal love deg at du kommer til å sette ekstra pris på det. Anonymous poster hash: 532f7...1c1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Jeg hadde ikke råd til dyre klær når jeg var yngre. Vi har fått bedre råd de siste årene. Er nå passert 40. Men jeg har også blitt flinkere på å disponere pengene mine. Jeg impulskjøper ikke lengre og sparer dermed en god del på det. Ikke tenk så mye på hva andre har. Noen kjøper over evne, andre har kanskje økonomisk hjelp av foreldre.... Dersom du virkelig har lyst på et og annet dyrt plagg så spar til det. Jeg skal love deg at du kommer til å sette ekstra pris på det. Anonymous poster hash: 532f7...1c1 Du har rett i det. Men kjenner det frister litt å kunne kjøpe noe, så må vel bare spare.. :-) noe jeg ikke er flink til ;-) Anonymous poster hash: 7a509...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå