Gå til innhold

Pedofili vs dyreplageri

Anbefalte innlegg

Skrevet

En vennine av meg mener at dyreplageri f.eks kamphunder er mye styggere enn pedofili siden dyrene ikke har stemme.

Litt paff jeg, men hun er en sann dyrevenn

Anonymous poster hash: 30e81...126
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en tulling!

Anonymous poster hash: ad5c7...26f

Skrevet

Hvorfor sammenligne to onder? Å være pedofil er ikke nødvendigvis det samme som å være overgriper. Jeg tenker at det må være helt forferdelig å være pedofil, men ikke alle pedofile er overgripere - heldigvis. Dyreplageri er jo dyreplageri

Anonymous poster hash: b63bf...c84

Skrevet

det tror jeg er det mest forkastelige jeg har hørt, NOENSINNE

nei til begge deler, men dyremishandling kan ikke sammenlignes med pedofili for FEM FLATE ØRE

Anonymous poster hash: e2665...dab
Skrevet

Enig at det ikke kan sammenlignes men synes det er en tøff uttallelse av noen som har små barn

Skrevet

Enig at det ikke kan sammenlignes men synes det er en tøff uttallelse av noen som har små barn

hvem er det du snakker til ? 

Anonymous poster hash: e2665...dab

Gjest mamma til goprinsen
Skrevet

Smart venninne må jeg si

Skrevet

Et barn har jo ikke noe mer sjanse til å forsvare seg enn et dyr, så det argumentet hennes er udugelig. Forøvrig noe jævelskap begge deler!

Skrevet

Men dyr kan man avlide så de slipper å lide mer. Man kan ikke gjøre det samme med barn.

Anonymous poster hash: d996d...8d0
Skrevet

En vennine av meg mener at dyreplageri f.eks kamphunder er mye styggere enn pedofili siden dyrene ikke har stemme.

Litt paff jeg, men hun er en sann dyrevenn

vel, sånn i det hele har hun jo faktisk rett. Fordi dyreplageri er ulovlig. Å være pedofil er faktisk ikke kriminelt , men en seksuell legning. 

Men ja, jeg skjønner jo at hun egentlig mente dyreplagere- vs overgrep mot barn, og det viser bare at di venninne er litt tett. Muligens prater litt fort før hun tenker? (håper nesten det, for hvis hun mener det alvorlig, er det noe galt)

Skrevet

Vanskelig å sammenlikne. En del pedofile gjør aldri noe værre enn å drømme. Andre begår stygge overgrep. Dyremishandling kommer også i mange utgaver.

Anonymous poster hash: d5a0b...2fe

Skrevet

Men dyr kan man avlide så de slipper å lide mer. Man kan ikke gjøre det samme med barn.

Herrefred for en tankegang...

Anonymous poster hash: c73e3...f4a

Skrevet

Hva da? At man avlider dyr som har det for vondt? Det er faktisk til deres eget beste.

Skrevet

Hva da? At man avlider dyr som har det for vondt? Det er faktisk til deres eget beste.

Og noen ganger er det bare en lett løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...