Gå til innhold

jeg er så sint på barnehagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg henter jenta mi nesten hver dag med full bæsjebleie. Har klaget gang på gang til avdelingsleder, men det fører ikke til noe! Jeg er så sint, her betaler jeg hver bidige månede for en tjeneste som ikke blir fullført!! Argh, hva kan jeg egentlig gjøre?

Anonymous poster hash: 372ff...de2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be jenta la vere å bæsje rett før henting.

Mi også har ei vane med å bæsje ca ved hentetid, det er då virkelig ikkje noko å bli sint for..

Skrevet

Er hun blitt sår pga det? Da betyr det jo at hun har gått en stund. Vet at i vår barnehage klagde noen til styrer, for barnet deres gikk lenge med skitten bleie. Stakkars ungen så ikke ut i stumpen. Styrer tok det videre og tror det skjerpet seg og var ekstra obs på den ungen når de lekte ute også. 

Anonymous poster hash: 7ce2d...f87
Skrevet

Mi også har ei vane med å bæsje ca ved hentetid, det er då virkelig ikkje noko å bli sint for..

For det første er hun bare 22 mnd så jeg kan ikke bare fortelle henne når hun skal bæsje og ikke bæsje og for det andre er hun kjempe sår hver dag etter disse bleiene så det er ikke snakk om noen minutter før henting.

Og jo, jeg blir forbanna når de forsømmer sine plikter!

Skrevet

For det første er hun bare 22 mnd så jeg kan ikke bare fortelle henne når hun skal bæsje og ikke bæsje og for det andre er hun kjempe sår hver dag etter disse bleiene så det er ikke snakk om noen minutter før henting.

No skreiv du ikkje i innlegget at ho var sår. Det er noko anna. Det tyder på at det ikkje er ny bæsj ho går med, og då er det grunn til å klage.
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Altså, sønnen her har samme greia, han bæsjer kort tid før henting, da tar jeg han med meg til stellerommet og bytter på han, bytter gjerne på lillesøster i samme runde, fordi det gjør rutinen enklere (bytter jo ikke på henne om de nylig har byttet på henne, ser an bleia) Er vel ikke stort å ta på vei av, de bytter ikke bleier på minuttet, fordi de ikke alltid oppdager at barnet har gjort på seg med det samme, det er mange barn, dessuten, er man ute, så er det ikke alle man lukter det på gjennom alt av uteklær.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ok, du nevnte ikke noe med at hun var sår i hoved innlegget ditt. Det forandrer jo saken, om de ikke hører på deg om du sier ifra, så forlang et møte med daglig leder!

Skrevet

Det var temmelig slapt på å bytte bæsjebleier i barnehagen til ungene mine. Mye sår stump og inntørka brunt. Jeg gjorde oppmerksom på det flere ganger. Jeg bad om å sjekke ofte. Do treninga til eldste lide under det hele. Ofte spurte jeg når det hadde skjedd, og fikk svar som frukten etc.

Anonymous poster hash: e7820...c7e

Skrevet

Sånn skal det jo ikke være, har du snakket med styrer? Synes det er på sin plass hvis det ikke hjelper å ta det med avdelingsleder. kanskje Fau også? Vet ikke om det er riktig.

En bæsjebleie er ikke vanskelig å oppdage, av og til når jeg henter sønnen min, lukter det på hele avdelingen. Og da er det EN unge som har bæsja. De tar det alltid med en gang. Det er skikkelig dårlig gjort å beregne at 'hun blir vel snart henta, så da slipper vi å skifte'.

Tro hvordan det lukter i de bhg som er slappe med å bytte? Skjønner egentlig ikke hvordan de orker å la være.

Skrevet

Store forskjeller på barnehagene. Har mine i to forskjellige. I den ene er det alltid ren bleie og fin stump, i den andre er de sløvere, og jeg lukter bæsj av flere daglig når jeg henter. Har tatt det opp med personalet, uten bedring. Nettopp snakket med leder/eier og det ble lovt oppstramming og øyeblikkelig bedring, så nå er det bare å se:-)

Anonymous poster hash: 105a4...2bc
Skrevet

Du svarer så jævli dumt noen ganger..

Anonymous poster hash: 4a038...29e

Skrevet

Godt dere er to da.

Anonymous poster hash: c607c...4c3

Skrevet

Hæ?!
Skrevet

Hæ?!

Ironi kanskje??

Skrevet

Jeg jobber i barnehage,og synes det er forferdelig å levere fra meg et barn med bæsjebleie. Noen ganger så skjer det selvsagt,men er det et barn som et par dager på rad har bæsjebleie når det blri henta,sjekker vi dette barnet ekstra sånn at det skal slippe å gå med bæsjebleie og at foreldrene skal slippe å få levert et barn med bæsjebleie.

Jeg føler at jeg ikke gjør jobben min ordentlig om dette skjer,så jeg er veldig enig med deg HI.

jeg synes det er å forvente av barnehagen at et barn er rent når det blir henta,iallefall om dette har skjedd mange ganger på rad.

Anonymous poster hash: e079c...8cb
Skrevet

Hæ?!
Ironi kanskje??
Helst det..
Skrevet

Tror nok kanskje det var ironi...?

Anonymous poster hash: b2915...1a8

Skrevet

Hæ?!
Ironi kanskje??
Helst det..
Flaks da... For du pleier ellers å svare fornuftig på ting:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...