Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Med det mener jeg badinnredning som servant. Hadde du hatt likt på begge? Hvis du har to bad, har du likt på begge? Også det samme med fliser på gulv og veggene? Anonymous poster hash: d52cb...aeb
Monajenten Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Nei. Jeg har planlagt drømmehuset mitt hehe, og der er det to bad. De er ulike men går i samme fargetoner.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Nei ville valgt forskjellig, men kanskje i samme fargetoner som hun over Anonymous poster hash: 55c5c...b47
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Vi tenkte det da vi pusset opp et bad å bygget det andre. Men vi gjorde det heldigvis ikke, det hadde bare vært kjedelig. Nå har vi to kjempefine bad som ikke er like:-)) Anonymous poster hash: aef44...f50
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Vi skal ha to bad i vårt nye hus, et med dusj og et med badekar. Vi har valgt noenlunde samme innredning på badene (samme servanter, men dobbel servant på det ene og enkel på det andre, og samme toalett på begge). Men de blir ikke veldig like ellers pga forskjellig innredning og utforming ellers. Anonymous poster hash: 3df39...376
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 Ville hatt det likt, ser mer klassisk og planlagt ut. Anonymous poster hash: 82bc7...e43
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #9 Skrevet 5. november 2013 Nei, men jeg ville tenkt helhet i huset, slik at de står til hverandre. Anonymous poster hash: 71eb7...ee0
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #10 Skrevet 5. november 2013 Hadde hatt samme stil, men ikke nødvendigvis helt likt. Liker best å ha samme stil i hele huset. Det må være gjennomført. Anonymous poster hash: 6e206...ce9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #11 Skrevet 5. november 2013 Hvis man har servantskap i hvitt høyglans så kan ikke man ha glatt kjøkken, får.eks? Anonymous poster hash: d52cb...aeb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 Har tre bad vi og ingen er like... Men kjører jo litt samme stil og fargetoner som passer hverandre i hele huset da, så selv om de ikke er like passer de inn i det samme huset om du skjønner. Anonymous poster hash: 16b49...2b9
hit og dit Skrevet 5. november 2013 #13 Skrevet 5. november 2013 Det kommer an på layouten på badene. Jeg ser for meg at vi bygger et lite og et stort bad. På det store badet skal det være en større benk, med vasken intigrert i platen. Dersom denne selges i en mindre versjon, som passer det minste badet, så har vi lik. Jeg liker å ha det klassisk og gjennomtenkt, men er ikke så glad i å planlegge interiør, så da er det lettest å bare planlegge farger, klosetter og servanter en gang.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #14 Skrevet 5. november 2013 Med det mener jeg badinnredning som servant. Hadde du hatt likt på begge? Hvis du har to bad, har du likt på begge? Også det samme med fliser på gulv og veggene? Anonymous poster hash: d52cb...aeb Nei. Jeg har 4 bad og alle er forskjellige. Anonymous poster hash: f82a5...564
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #15 Skrevet 5. november 2013 Jeg synes du skal ha samme stil på badene, finner du en serie med servanter i forskjellige størrelser så kan du velge forskjellig. FFliser bør også være samme serie men der kan man ofte mikse ig matche forskjellige størrelser. Ser mer gjennomført ut om badene matcher synes jeg da:) Anonymous poster hash: 10fb6...d4a
Daquiry Skrevet 5. november 2013 #16 Skrevet 5. november 2013 Jeg har to bad og de er like...ikke det jeg ville gjort, men det var sånn når jeg flyttet inn.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #17 Skrevet 5. november 2013 Ville ikke hatt like:) Anonymous poster hash: a6ea8...bba
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #18 Skrevet 5. november 2013 Vi har tre bad, og ingen av de er like. Det ene er ganske hvitt, barnas bad har dusj, enkel vask og toalett. Hovedbadet som er i tilknytning til vårt soverom har stort badekar med løveføtter, dusj og dobbel servant. Ikke lik innredning. Barnas bad har mer moderne, stram stil, mens våres har en mer "eksklusiv" stil. Anonymous poster hash: 86fa4...f43
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #19 Skrevet 5. november 2013 Jeg ville nok hatt en slags sammenheng. Her har vi gjort det enklest mulig og har like servanter. Oppe er det belegg, men skal gjøre noe med det snart. Nede er det fliser. Anonymous poster hash: 8cc3f...b36
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #20 Skrevet 5. november 2013 Jeg har 4 bad og ingen er like. Anonymous poster hash: f91bc...616
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #21 Skrevet 5. november 2013 Jeg ville nok hatt de nokså, men ikke helt like. Anonymous poster hash: 4a6c6...a62
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #22 Skrevet 5. november 2013 Så mange som må skryte altså, jeg spurte om to bad ikke tre eller fire... Hm Anonymous poster hash: d52cb...aeb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #23 Skrevet 5. november 2013 Jeg har to bad med likedane fliser, servanter og do. ++ Eneste forskjellen er vell at jeg har dusjkabinett på det ene badet og badekar på det andre (største badet) Anonymous poster hash: 696ff...825
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #24 Skrevet 5. november 2013 Jeg har to bad som er helt ulike. Ett i landlig stil med badekar med løveføtter, skråtak og hvit panel på veggene. Ett i moderne stil med hvite avlange veggfliser, koksgrått gulv og innredning i høyglans sort. Jeg syns absolutt ikke et hus behøver å være gjennomført all over, tvert i mot er det deilig med litt ulike miljøer. Et bad for avslapning og harmoni, ett for freshe, effektive morgener:-) Anonymous poster hash: 7a7b8...f55
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #25 Skrevet 5. november 2013 Så mange som må skryte altså, jeg spurte om to bad ikke tre eller fire... Hm Anonymous poster hash: d52cb...aeb Ok... Så det var KUN folk som har to bad som får lov å svare på tråden din altså? Innspill fra folk med flere bad er helt uinteressant, selv om det kunne være relevant for spørsmålet ditt? Interessant. Anonymous poster hash: 3df39...376
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå