Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Et liv som ikke fungerer, som bare flyr vekk uten noen betydelse. Vokste opp i et hjem med rus og vold.. Flyttet drastisk fra barndomshjemmet.Jeg, min søster og foreldre flyttet 60 mil unna barndomshjemmet, og her går det mye mer galt.Enda mer vold og rus.. Ene foreldren prøve og drepe den andre... flere ganger..Mye blir ødelagt.Tilslutt må de skilles, og vi blir flyttet fra dem, til fosterhjem.Der bor vi i et år, og verden bare raser sammen i en stor grad..Nå sitter jeg her: Med diagnose, psykologtime hver uke, mareritt og redsel..Ingen jobb, men fullført vgs med eksamen. Men etter det, står det stille... føles så verdiløst ut.. Måtte lufte tankene mine.. Anonymous poster hash: f3a94...499
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Ta det helt med ro. Livet er langt. Du har fortsatt god tid på "å utrette noe". Snakk med psykologen. La ham eller henne hjelpe deg med å lage en plan for å komme videre. Smil til deg selv i speilet og se deg om etter små ting å være glad for og små ting du kan gjøre for andre. Anonymous poster hash: fe36e...15d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Ikke la fortiden knekke deg. Legg det bak deg. Fra nå er du i førersetet. Du er voksen nå og kan bestemme deg for hvordan resten av livet ditt skal bli. Du har et langt og godt liv foran deg med blanke ark, og det er opp til deg å fargelegge det vakkert. Sett deg mål og bestem deg for hvordan livet ditt skal bli. Få deg en jobb der du kan bidra i andres liv, så skal du se at du er betydningsfull for andre og kan utgjøre en forskjell i deres liv. Det føles godt å hjelpe andre. Masse lykke klemmer til deg fra meg. Anonymous poster hash: 39086...916
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Du kan også tenke at du er heldig som er født i Norge. Her har du alle muligheter til å ta en utdannelse, få en god jobb og et godt liv. Du kan treffe en snill og omtenksom mann (viktig at du ikke velger en i samme bane som dine foreldre med rus osv.) og etterhvert få en nydelig familie med de verdiene du selv manglet. Du har ingen alvorlige fysiske handicap, tenk så heldig du er som kan se sola stå opp, se blomster, farger, høre musikk, kjenne årstidene...det er faktisk en gave det livet du har! Som nevnt over, forsøk å få hjelp til å komme deg videre, og så håper jeg du benytter deg av alle de mulighetene som faktisk finnes for deg til å få en fin fremtid. Du kan ikke gjøre noe med det som har vært, men du kan selv velge om du vil tenke positivt fremover, tankene du tenker styrer jo hvordan du har det. Altså er det en jobb du må ta, men det er det vel verdt...tror du vet svaret. Klem Anonymous poster hash: a01c7...149
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 man er sin egen lykkessmed, til og med dem som har opplevd mye fælt ! vil man ha et godt liv så må man SKAPE et godt liv... Det er klart tyngre for enkelte enn for andre, men jeg synes det blir for enkelt å sette seg ned, se svart og synes synd på seg selv. Reis deg og handle . Gjør noe med det ! Det er så mange mennesker som ikke har det valget du har, folk blir drept. Barn er dødssyke og foreldrene må lide og se at de ikke kan velge livet....... Vær så snill å ta deg sammen, dette kan kun du gjøre noe med, du er heldig som ikke står ovenfor døden ! Anonymous poster hash: 8d5bd...bf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå