Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Vi har bestemt oss for å kjøpe noe vi sammen har lyst på i stedetfor å bruke penger på gave til hverandre. Så i år skal vi bruke de pengene på en godstolen til hver av oss. Vi har vært sammen i så mange år nå at vi har nok av ringer, slipsnåler og sånne ting :-) Så hva med dere? Anonymous poster hash: 0cfc7...a29
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 aldri.. vi reiser på ferie eller kjøper noe til begge. og med felles konto osv, så blir det lite overraskelser ;-) Anonymous poster hash: b9c3b...d33
*Miss Marple* Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Selvsagt gjør vi det! Og møbler og ferieturer kjøper vi sammen uavhengig av jul og bursdag
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Kjøper alltid noe, men det er ikke nødvendigvis noe dyrt. Anonymous poster hash: 35e7f...1d2
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Ja vi kjøper alltid fine gaver til hverandre. I fjor fikk jeg en veske jeg hadde ønsket meg, den kostet 19.500,-, hadde aldri gått å kjøpt den selv;) vi har felles økonomi men det har ingen betydning når vi kjøper gaver. Anonymous poster hash: 7ce54...8b0
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Ja, vi kjøper bestandig noe til hverandre. For oss blir ikke det å kjøpe oss noe sammen det samme som å vite at vi har lett etter en ting som vil glede den andre. Anonymous poster hash: 91805...caf
Gilette Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 Ja Han får gavekortene sine og noen smågaver imenst jeg får smykke® pluss litt småting. Praktiske ting som møblementer kjøpes etter behov og ikke som presanger.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 Nei men kjøper noe ungane vil ha. Har 5 stk. Anonymous poster hash: 38f73...957
Gjest mamma til goprinsen Skrevet 5. november 2013 #9 Skrevet 5. november 2013 Ja,blir bare 500-600 i år,siden vi ble foreldre i år , men får bruke vi ca 1500 på hverandre, nå går mest til gullet vårt.
Bananen Skrevet 5. november 2013 #11 Skrevet 5. november 2013 Nei. Gidder ikke kjøpe noe bare for å kjøpe noe for synets skyld. Ønsker jeg meg noe går jeg å kjøper det, og forteller han hva han har kjøpt til meg til jul:) Samme gjør han. Trenger vi noe dyrt til huset kjøper vi det sammen til hverandre. Enkelt og greit:) Er det ikke noe vi ønsker oss er de penga spart. Er så mange "fasade-gaver" i omløp i jula. Bortkasta penger å kjøpe bare for å kjøpe. Elsker hverandre like høyt uansett gaver, og har ganske delt syn på dette så ingen skuffelser heller;)
☆☆☆ Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 Har gjort det til no, men siste to åra har vi vore på shopping saman, så det er ikkje akkurat hemmelig kva som ligg under treet. Om vi ikkje kjem på noko ønske ser eg ikkje vekk frå at vi let vere, kan også vere at vi kjøper felles "gåve" til oss. Time will show..
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2013 #13 Skrevet 5. november 2013 Nei, det er mange år siden. Kjøper noe til oss, sammen. I år tror jeg vi skal kjøpe festivalpass til neste sommer
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #14 Skrevet 5. november 2013 Nei, vi kjøper sammen til hus eller ungene eller til en av oss om ønsket er stort. Anonymous poster hash: a075d...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå