Gå til innhold

Hva sier jeg på jobb ang sykemelding ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt sykemeldt 1 uke etter selvmordsforsøk og sykehusinnleggelse i helga :-(. (vær så snill ikke døm meg, sliter nok som det er). Sykemelding ble derfor skrevet ut på sykehuset i helga, kan derfor ikke skylde på vond nakke e.l. Har sagt jeg er sykemeldt, men ikke mer. Jeg er redd for å få spm når jeg kommer på jobb!!! Jeg ville selv bare ha en uke for å komme meg te hektene og klare å "puste"!!! Men får angst mtp jobben :-(

Anonymous poster hash: f0e3f...72c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke si noenting... "det er privat!"

og det er lov !

Det sa jeg når jeg tok abort =/

ingen har noe med det, eller om du har hatt en "Pinlig sykdom", er mange ting som er PRIVAT... ikke si noe...

Anonymous poster hash: 059c7...85a
Skrevet

Du sier at legen har sykemeldt deg. Arb.plassen eller kollegaer har ikke krav på mer informasjon. Om noen spør, så sier du bare a) at det er privat eller B) at det ønsker du ikke å snakke om.

Får du oppfølging videre?

Klem.

Anonymous poster hash: a62d8...ba1
Skrevet

Det skulle være b ) , ikke B)

Skrevet

OG: håper du finner noen å snakke med, helsevesenet eller venner/familie... du har det tydeligvis ikke noe greit, husk at Det finnes alltid en løsning ! :)

klem til deg

Anonymous poster hash: 059c7...85a
Skrevet

Er det vanskelige forhold på jobb som gjorde at du forsøkte å ta livet ditt, så ville jeg ikke dratt tilbake etter en uke heller, men bedt fastlegen forlenge sykemeldingen.

Skrevet

Om du får spørsmål sier du bare at det er privat, og en anelse intimt, så det har du ikke lyst til å snakke om. De skygger garantert banen da, de tror sikker du har hatt noe underlivsproblemer og det gidder ikke folk snakke om.....

Anonymous poster hash: 31e1a...00e
Skrevet

Det er ikke pga jobben eg sykemeldt. Men var tydelig at det ikke passet jobben og ingen god bedring e.l. Skal til psykolog, men har det skikkelig dårlig nå. Orker ingenting ;-(

Anonymous poster hash: f0e3f...72c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...