Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Har i det siste drømt ganske ofte at vi er med i et fly som skal lette, og så styrter det på vei opp. Det går bra alle gangene, men gråter jo hysterisk i drømmen selvfølgelig. Det har ingenting med et faktisk fly vi skal ta, ettersom vi ikke har noen turer planlagt. Lurer på hva dette kan bety? Anonymous poster hash: 6998d...fda
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Har i det siste drømt ganske ofte at vi er med i et fly som skal lette, og så styrter det på vei opp. Det går bra alle gangene, men gråter jo hysterisk i drømmen selvfølgelig. Det har ingenting med et faktisk fly vi skal ta, ettersom vi ikke har noen turer planlagt. Lurer på hva dette kan bety? Anonymous poster hash: 6998d...fda Kanskje det er minner fra et tidligere liv? Anonymous poster hash: d8be4...391
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Mange slike dramatiske drømmer med katastrofale utfall er underbevissthetens tegn på at den bearbeider nye inntrykk. Kanskje er du i ferd med å planlegge ut en ny retning i livet som du er litt usikker på hvordan skal gå. Underbevisstheten din kan derfor hende driver med en bearbeidelse av et farvel til det gamle, ergo; du letter og reiser fra noe. Men så driver du kanskje og grubler og lurer på hvordan denne nye endringen kommer til å bli, og du kanskje ergrer deg ubevisst over at du ikke kan se inn i fremtiden og være sikker på at alt skal gå bra. I drømmen vil du derfor ikke kunne fly videre inn i det ukjente, for underbevisstheten din vet ikke hvor dette er. Din fortvilelse over å ikke kunne vite gjør derfor til at drømmen fører et fly opp og ut i det ukjente, men som pga usikkerheten mister all sin kraft og flyevne og derfor går rett i bakken isteden. Hadde du ikke drømt om et fly, ville du kanskje drømt at du selv fløy og sa "farvel" med bakkenivået, men at du selv gikk boms i bakken da nytt land er ukjent. Eller om du drømte du var på en flytende båt som dro opp ankeret og satt ut mot de syv hav, så ville du kanskje drømt at dere sank før dere rakk å komme utenfor moloen. Prøv å meditere litt og finn ut hvilke endringer du er i ferd med å gjøre. Kjenn på frykten over det ukjente, og visualiser for deg hvor dette kan ende, med positive utfall. Forestill deg gleden over alt det nye dette kan bringe med seg for deg og dine, og prøv å la dette bevisst overstyre frykten du kanskje ikke en gang visste at du hadde. Da kan det hende at drømmene etterhvert vil avsløre mer hva som finnes der borte i horisonten, istedenfor å dra deg ned på jorda igjen med et smell. Mitt tips, bare. Anonymous poster hash: 85c5c...068
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Huff mye jeg ikke vet hvordan skal gå for tiden ja. Økonomien ble ikke som jeg hadde planlagt. Er gravid og får ikke foreldrepenger pga en misforståelse. I tillegg er det lite kroppslig kontakt med samboer og føler jeg bare noen ganger vil gå, men det er det ikke verdt pga barna:( Anonymous poster hash: 6998d...fda
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Han er så negativ til alt at jeg lurer på om han er deprimert... Anonymous poster hash: 6998d...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå