Gå til innhold

Er det noen som lever i et utradisjonelt forhold her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på forhold som ikke består av to mennesker (uansett kjønn) som er monogame og eksklusive. Finnes det noen som lever ut alternative livsformer? 

Sliter litt i forholdet for tida, og jeg drømmer om en situasjon der vi kan ha huset, økonomien og det praktiske sammen, samt et dypt vennskap, men at vi kan ha kjærester utenom :P Det er sikkert helt urimelig og uoppnåelig. Men hadde vært gøy å høre om noen andre lever på andre måter bare :)

Anonymous poster hash: 86853...2b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde i alle fall aldri i verden giddet å være den nye kjæresten!

Anonymous poster hash: 4786e...444
Skrevet

Det finnes jo menn med flere koner, så hvorfor ikke mottsatt? :)

Men er det en kjæreste du ønsker, eller et kjærestelignende forhold? Om du og mannen jobber med forholdet, så er det sikkert mulig å komme tilbake til å være kjærester og.. Men da må dere begge være villige til å jobbe for det..

Anonymous poster hash: 9c1b7...d25
Skrevet

Tjaa, jeg vet ikke. Akkurat nå savner jeg bare den nærheten man får av en kjæreste. Vil ha begjær, sex og lidenskap - alt det jeg mangler med min veldig snille, trauste samboer. Vi er gode venner, samarbeider godt, men jeg ønsker flere følelser i sving enn at vi er avhengige av hverandre og trives i hverandres selskap. 

Tenker ikke å gjøre alvor av drømmen om et slags åpent forhold altså. Det stopper nok med drømmen :P Men det kan jo være at andre gjør alvor av slikt?

Anonymous poster hash: 86853...2b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...