Gå til innhold

Mann som nekter å godta morens nye kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen til en venninne av meg mistet faren sin for tre år siden. Han hadde vært syk i mange år og moren hadde gjort alt for at han skulle ha det godt. Hun jobbet seg nesten ihjel.

Nå har hun møtt en ny mann og er opp over ørene forelsket, men mannen til min venninne nekter å godta dette. En ting er at han ikke vil treffe mannen, men han godtar ikke en gang at moren snakker i telefonen med ham hvis de er på besøk eller at han på noen måte nevnes.

Nå er ikke dette min sak å blande seg opp i, men må man ikke generelt godta at familie går videre selv om de har mistet en partner? Er det normalt for voksne barn ikke å unne sine foreldre kjærlighet?

Anonymous poster hash: b7146...ddd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en barnslig, egoistisk fjott!

Selv den strenge bibelen sier at når noen er død er du fri til å finne lykken på nytt.

Anonymous poster hash: dfcfa...7a6

Skrevet

Mannen har da vel ikke noe  med hvem moren gjør hva med???

Mitt forslag er at moren begynner å blande seg borti alt han gjør og hvem han gjør det med, nekter å godta vennene hans osv..

Anonymous poster hash: 93925...4f2
Skrevet

Ja, det er tydeligvis normalt. Jeg er i et forhold hvor ikke jeg blir godtatt.

Anonymous poster hash: 3e9ea...4fa
Gjest suzette
Skrevet

Det er dessverre ikke uvanlig etter hva jeg har hørt. Men barnslig, egoistisk og utrolig smålig er det når dette mennesket er over 14 år.

Skrevet

Etter 3 år finne seg en ny mann? Ikke at jeg har noe med det, men i mine øyne er det litt for tidlig.

Men alle har rett å leve sitt liv som de vil og oppleve kjærlighet på nytt.

Anonymous poster hash: 14075...8c3

Skrevet

Etter 3 år finne seg en ny mann? Ikke at jeg har noe med det, men i mine øyne er det litt for tidlig.

For tidlig å treffe noen etter 3 år? Det virket ikke akkurat som om hun har giftet seg med fyren, men heller at de dater.

Og hvem er egentlig du som mener du sitter på fasiten? Og hva er egentlig fasiten her? 4 år? 6 år? 10 år? Vil gjerne ha en begrunnelse også!

Anonymous poster hash: b0a84...191

Skrevet

For tidlig å treffe noen etter 3 år? Det virket ikke akkurat som om hun har giftet seg med fyren, men heller at de dater.

Og hvem er egentlig du som mener du sitter på fasiten? Og hva er egentlig fasiten her? 4 år? 6 år? 10 år? Vil gjerne ha en begrunnelse også!

Anonymous poster hash: b0a84...191

Ja, det lurer jeg også på: Hvem er DU som kan sitte der og bestemme når det er for tidlig for andre folk å finne seg en ny??

Noen orker ikke være alene og skynder seg å finne en ny - noen finner en ny helt uventet og uten at de hadde forsøkt å finne noen, andre bruker noen år på å være alene, mens andre igjen blir alene for alltid. Det der er HELT individuelt og det meste er vel egentlig greit så lenge den det gjelder er komfortabel med det. Det å finne seg en ny mann betyr ikke at at man har sluttet å sørge over den man mistet, hvis det er det du tror.

Og folk som ikke har vært i den situasjonen selv har rett og slett ingen rett til å dømme.

Anonymous poster hash: 7eb67...b5d

Skrevet

Hvor lenge er det "passende" å vente med å få ny kjæreste når du har mistet mannen din da? 

Anonymous poster hash: b7146...ddd

Skrevet

Etter 3 år finne seg en ny mann? Ikke at jeg har noe med det, men i mine øyne er det litt for tidlig.Men alle har rett å leve sitt liv som de vil og oppleve kjærlighet på nytt.Anonymous poster hash: 14075...8c3

Hvor lenge er det "passende" å vente med å få ny kjæreste når du har mistet mannen din da?  Anonymous poster hash: b7146...ddd

Jeg bare sier min mening. Alle har rett å leve livet som dem selv vil. Har 2 venninner som begge mistet sine menn, hun ene er sammen med en ny en etter 2 år mens hun andre er i 30 årene, mistet mannen for 6 år siden og fortsatt alene, hun klarer enda ikke tanken på å få seg en ny mann. Men, respekterer begge og glad i begge 2. Om det hadde skjedd meg, kan jeg ikke si og tør ikke engang tenke tanken, men det jeg vet er at jeg elsker kun en gang.

Skrevet

Så hvis du hadde mistet mannen din som 25 åring og levd til du ble 85 så hadde du levd alene i de 60 årene. Da synes jeg synd på deg.

Anonymous poster hash: 3e9ea...4fa
Skrevet

Etter 3 år finne seg en ny mann? Ikke at jeg har noe med det, men i mine øyne er det litt for tidlig.Men alle har rett å leve sitt liv som de vil og oppleve kjærlighet på nytt.Anonymous poster hash: 14075...8c3

Hvor lenge er det "passende" å vente med å få ny kjæreste når du har mistet mannen din da?  Anonymous poster hash: b7146...ddd

Jeg bare sier min mening. Alle har rett å leve livet som dem selv vil. Har 2 venninner som begge mistet sine menn, hun ene er sammen med en ny en etter 2 år mens hun andre er i 30 årene, mistet mannen for 6 år siden og fortsatt alene, hun klarer enda ikke tanken på å få seg en ny mann. Men, respekterer begge og glad i begge 2. Om det hadde skjedd meg, kan jeg ikke si og tør ikke engang tenke tanken, men det jeg vet er at jeg elsker kun en gang.

INGEN vet noe sånt, uansett hvor møyt du elsker mannen din i dag.

Det er utrolig arrogant å si at det og det er for tidlig, for det vet vi ingenting om.

Anonymous poster hash: 7eb67...b5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...