Gå til innhold

Har bestilt valp, men nå vil ikke mannen ha hund :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden skal jeg nå gjøre? Har jo fått bilde og alt og barna gleder seg jo som bare det!

Anonymous poster hash: 30e68...049
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det for sent å angre seg desverre!Hvorfor i all verden kom han ikke og sa noe FØR dere fikk barna til å glede seg??

Anonymous poster hash: 2f00f...b5c
Skrevet

Det er skikkelig dårlig gjordt av han. Vi kjøpte oss valp for snart to mnd siden, og jenta vår er overlykkelig med denne valpen

Anonymous poster hash: dee81...b39

Skrevet

Den kan du avbestille.

Er bedre å ikke ta inn en hund i et hus der ikke alle er enig om at den skal være der.

Hunden kan få et mye bedre hjem, der hvor begge er interessert, og kommer til å ta vare på den.

Er ALT for mange mennesker som bare tar inn kjæredyr, også ender de opp med å ikke bli tatt vare på ordentlig. Syns flere skal ta det å hente inn kjæredyr, like alvorlig som å få et barn. 

Anonymous poster hash: 3acc0...fb9
Skrevet

Hvis mannen ombestemmer seg, så gjør han det. Da er det ikke riktig å ta imot en valp. La mannen ordne opp med barn og oppdretter, det er han som setter dere i denne situasjonen, så han får ro dere ut av den også.

Anonymous poster hash: c122e...dd7
Skrevet

uff, de der er skikkelig kjipt gjort av mannen, man skal jo være 100% enige om et slikt valg

Skrevet

Hadde jeg vært i den situasjonen hadde jeg tatt imot hunden som jeg, barna (og mannen på et tidspunkt) ønsker som nytt familiemedlem. At mannen angrer seg er for sent i prosessen, og det hadde jeg ikke tatt hensyn. Men hvis du skal gå for en slik løsning må du kunne klare å gi hunden den oppmerksomheten den trenger og dekke dens behov på alle områder. Er du i det minste tvil om du klarer det uten hjelp fra din mann, så er det ingen god ide da hunden er et levende vesen som har mange behov som må dekkes.

Anonymous poster hash: d159f...7c3
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hadde jeg vært i den situasjonen hadde jeg tatt imot hunden som jeg, barna (og mannen på et tidspunkt) ønsker som nytt familiemedlem. At mannen angrer seg er for sent i prosessen, og det hadde jeg ikke tatt hensyn. Men hvis du skal gå for en slik løsning må du kunne klare å gi hunden den oppmerksomheten den trenger og dekke dens behov på alle områder. Er du i det minste tvil om du klarer det uten hjelp fra din mann, så er det ingen god ide da hunden er et levende vesen som har mange behov som må dekkes.

Anonymous poster hash: d159f...7c3

Signerer. Er ikke enig med henne over i at mannen i familien kan nedlegge veto på alt han plutselig ikke er enig i og ombestemmer seg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...