Gå til innhold

Jeg har prøvd mange ganger, men i dag begynner det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke bære rundt på alle disse kiloene lenger, og dette er menyen min heretter.

Frokost:

Brødskiver med rekesalat og sukkererter ved siden av

Lunsj:

Gresk youghurt og banan

Middag:

Kålruletter med ris og litt saus

Kveldsmat:

Omelett eller ostesmørbrød med mozarella-ost

:)

Ser dette helt ok ut??

Anonymous poster hash: 856ca...373
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp egg, ost, brødskiver, ris og banan. Kålruletter vet jeg ikke hva er engang.

Anonymous poster hash: 8a1c9...581
Skrevet

Njei...lite grønt syntes jeg. Rekesalat hadde jeg byttet ut med noe magrere eller med noe med sunt fett som laks eller makrell i tomat feks. Litt gresk yoghurt og en banan blir man ikke mett av. Hva med en kylling salat? Muddagen mangler grønnsaker også lurer jeg på hva du lager kålrulettene av? Ostesmørbrød trenger ikke å være så værst, men mozzarella er fettrkkt.Bytt ut med mager ost. Og sspis mye mere grønt!

Anonymous poster hash: bb94c...c31

Skrevet

Rekesalat?? Kan like så godt spise smult!

Anonymous poster hash: d2139...57d

Skrevet

Ostesmørbrød, rekesalat..? Det for meg, er som å spise sjokolade. Skal du ned i vekt, så må du droppe ALT av brødvarer. Gå over til havregrynsgrøt, knekkebrød og lignede. Middager burde bestå av mest mulig proteiner (rent kjøtt, fisk,fugl osv) og grønnsaker. Hiv ut sukkerdrikkene som juice, brus og saft. Dropp alt som heter godterier, kaker og søtt. Har levd på slik diett i 10 år, har aldri vært på noen måte i nærheten av noe som heter å være overvektig eller tjubby, men for meg er det veldig viktig å ha en definert og veltrent kropp. Har ikke gått opp i vekt siden jeg var 16, og har heller ikke planer om å la kroppen forfalle selv om jeg er eldre.

Anonymous poster hash: 5ad53...23b
Skrevet

Her er dagen min. Jeg har gått ned 33 kilo på seks måneder nå.

Frokost: 1 fullkorn polarbrød med ost

Lunch: 2 knekkebrød med smøreost. 1/2 skyr.

Mellom måltid: 1 banan.

Middag: vanlig mat, bare lite

Kvelds: 2 knekkebrød. 1/2 skyr med musli.

Funker som bare det ;-)

Anonymous poster hash: c138a...bca

Skrevet

Skal du ned i vekt så er dette alt for kaloririk mat.

Tips til dagsmeny som dekker det nødvendige næring:

Frokost: sukkerfri kornblanding( uten tørket frukt) med feks skyr eller litt keisamt og friske bær.

Lunsj, tunfisk salat ( feks rouccola mix, rødløk, cherrytomater, paprika, tunfisk og en dressing av litt olivenolje og en god eddik, feks balsamico) liker man ikke tunfisk så kan man bruke feks kylling uten skinn.

Middag, laks og grønnsaker, her er det øv med en liten dæsj lettrømme.

Kveldsmat, grove knekkebrød med mager smøreost, reddiker

Drikke utover dagen, vann, kaffe og te uten sukker/ fløte. Eventuelle snack og mellommåltider, en liten neve nøtter, en frukt, litt råkost.

Anonymous poster hash: 5a4bc...61d

Skrevet

Hahaha, enda et tulleinnlegg om slanking, men hvitløksbaguettene og brødraspen er ihvertfall fjernet ;)

Dette er jo hverken lavkalori eller lavkarbo, om du går ned på dette kostholdet er du stoooooor fra før altså. Men klart, om du spiser 4-5000 kalorier om dagen nå og halverer vil du antagelig miste noen kilo selv om du selvfølgelig ikke blir slank.

Anonymous poster hash: 2d2b8...750
Skrevet

Dropp egg, ost, brødskiver, ris og banan. Kålruletter vet jeg ikke hva er engang.

Anonymous poster hash: 8a1c9...581

Droppe egg? Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 30bd4...f19

Skrevet

Har du glemt hvitløksbaguettene i dag?

Anonymous poster hash: e0f74...ee7
Skrevet

egg er fint det, men det som kan være en ide er å kun bruke 1 helt egg i omeletten,resten bruker du kun eggehviten. ;) der sparer du en del kcal. jeg har laget mange omeletter med 1 egg og 3 eggehviter og jeg har ikke merket noen smaksforskjell. ha i bittelitt skummet melk, så blir'e bra :)

Anonymous poster hash: adbae...ac8
Skrevet

egg er fint det, men det som kan være en ide er å kun bruke 1 helt egg i omeletten,resten bruker du kun eggehviten. ;) der sparer du en del kcal. jeg har laget mange omeletter med 1 egg og 3 eggehviter og jeg har ikke merket noen smaksforskjell. ha i bittelitt skummet melk, så blir'e bra :)

Anonymous poster hash: adbae...ac8

Det er ca 90 kalorier i ett egg. Bare tullete å droppe plommen. Med mindre man går på psmf.

Anonymous poster hash: 30bd4...f19

Skrevet

Orker ikke bære rundt på alle disse kiloene lenger, og dette er menyen min heretter. Frokost: Brødskiver med rekesalat og sukkererter ved siden av Lunsj: Gresk youghurt og banan Middag: Kålruletter med ris og litt saus Kveldsmat: Omelett eller ostesmørbrød med mozarella-ost :) Ser dette helt ok ut?? Anonymous poster hash: 856ca...373

Å fy

Nå fikk jeg lyst på kålruletter :-)

Skrevet

Njei...lite grønt syntes jeg. Rekesalat hadde jeg byttet ut med noe magrere eller med noe med sunt fett som laks eller makrell i tomat feks. Litt gresk yoghurt og en banan blir man ikke mett av. Hva med en kylling salat? Muddagen mangler grønnsaker også lurer jeg på hva du lager kålrulettene av? Ostesmørbrød trenger ikke å være så værst, men mozzarella er fettrkkt.Bytt ut med mager ost. Og sspis mye mere grønt!Anonymous poster hash: bb94c...c31

Kan bare si hvordan jeg lager de, vet ikke hvordan hi gjør det.

Lager farse av karbonadedeig, egg og potetmel pakker det inn i forvellede kålblader og steker det i en jerngryte med lokk (i ovnen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...