Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Dusjer dere hver morgen og sminker dere osv? Eller drøyer dere det til kvelden (og da ikke sminker dere i løpet av dagen)? Og hvis dere da går turer/trener (blir svett) i løpet av dagen, dusjer dere og ordner dere på nytt igjen da?? Anonymous poster hash: ff3dd...a76
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Jeg dusjet om kvelden og sminket meg kun visst jeg skulle ut døren. Anonymous poster hash: d3233...910
*Miss Marple* Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Jeg dusjer om kvelden og vasker håret og steller meg når mini sover morgenluren sin. Om jeg er våt og svett etter tur, skifter jeg bare klær og fikser meg litt opp. Dusjer aldri mer enn en gang pr dag, jeg har da annet å gjøre på
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Dusjet annenhver dag. Om kvelden. Sminket meg kun i helgene. Anonymous poster hash: 1a57d...242
oslofrk Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Dusjet og sminker hver morgen mens snupp spreller glad og naken på stellematte på gulvet..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Jeg dusjer på kvelden og sminker meg alltid på morgenen,mens snuppa ligger og leker på stellematta/sover.Må sminke meg,eller så ser jeg rett og slett ikke ut..! Trener ikke,går bare tur og trimmer. Anonymous poster hash: 72be5...050
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 Minsten her på 6 mnd er storfornøyd hvis han får være med på badet når jeg dusjer så det får jeg fint til hver dag - av og til blir han med i dusjen også, og ELSKER det! Jeg har alltid brukt mye sminke så jeg må i hvertfall klaske på litt foundation, mascara, lipgloss og tegne på litt øyebryn (mine er hvite), synes det er helt greit å se fresh ut på trilletur/butikk/når mannen kommer hjem. Anonymous poster hash: c2443...6c8
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 Dusjer hver dag uansett. Og om man er svett eller noe dusjer jeg på nytt.... Anonymous poster hash: 48264...8d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå