Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 ville du fortsatt vært leser og hvor mange aviser hadde du kuttet ut? Jeg leser fire-fem aviser på nettet hver dag, hvis jeg måtte ha betalt abonnement for å lese dem hadde jeg kuttet det drastisk ned. Anonymous poster hash: ffc47...e0a
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Da hadde jeg ikke lest noen av de. Har egentlig ikke behov for å lese om alle drap og voldtekter om skjer :S Anonymous poster hash: 43613...bdb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Hadde nok blitt to aviser da istedet for 4-5. Men det som jeg synes er mest irriterende er at jeg som ikke bor i Norge også må betale for papiravisen (som de ikke kan sende til min adresse) dersom jeg ønsker tilgang til Nettavisen. Skulle virkelig ønske at de kun e tilby ett rent digitalt abonnement. Anonymous poster hash: bf207...7a7
valkyrien Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Hadde kuttet ut alle, og heller sett nyheter på tv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå