Gå til innhold

Hjelper ammete for å øke produksjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt å kjøpe?

Anonymous poster hash: b3ccc...c54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjalp mot luft i men her, ingenting annet...

Skrevet

Hos meg hjalp det masse. Mest fordi jeg ved å drikke det, fikk i meg nok drikke i løpet av dagen. Er ikke så flink til å få i meg nok væske.

Skrevet

Det hjalp meg masse ihvertfall, på begge barna mine. Det hjalp også litt på magevondten de hadde.

Hvis du har lite melk, finnes det en nesespray som legen kan skrive ut resept på til deg. Husker desverre ikke i farta hva den heter,men det vet nok legen din :-)

Skrevet

Vet ikke helt effekten. Men den fikk meg til å stresse ned da jeg holdt på å miste melken i en svært stressende periode og som resultat økte melken.

Om det var ingrediensene eller tanken aner jeg ikke, men melka økte og gikk tilbake til normalen igjen.

Skrevet

Det hjalp meg masse ihvertfall, på begge barna mine. Det hjalp også litt på magevondten de hadde.

Hvis du har lite melk, finnes det en nesespray som legen kan skrive ut resept på til deg. Husker desverre ikke i farta hva den heter,men det vet nok legen din :-)

Er det Syntocinon du mener? Den som skal hjelpe for å få i gang utdrivningsrefleksen? For den har jeg,fikk den på sykehuset. Men den hjelper vel ikke for å øke produksjonen?

Hi

Anonymous poster hash: b3ccc...c54

Skrevet

det skader ikke, men vet ikke om det hjalp.

mitt beste tips er å drikke mye vann, i tillegg til hyppig amming. og masse hvile og minst mulig stress:)

tenk så mye væske det går med til melka, lurt å få i seg litt ekstra

Anonymous poster hash: 60a71...029

Skrevet

den hjelper ikke på produksjon den sprayen, men utdrivingsrefleksen.

afipran(kvalmestillende), kan hjelpe på produksjonen. men fikk ekle bivirkninger av den med nr 1.

Skrevet

Det hjalp her, fikk mere melk...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Syntoconin er for utdriving ja, ikke for å øke. Har skjønt at hvile og hyppig amming er det som hjelper......sliter med å få opp produksjonen selv...:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...