Gå til innhold

Trygt å omskjære babyer??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mennesker som omskjærer barna sine burde miste omsorgsretten. Oppegående mennesker kutter ikke i nyfødte, friske barn uansett hva unnskyldningen deres er, enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 99187...6ee

Skrevet

Mennesker som omskjærer barna sine burde miste omsorgsretten. Oppegående mennesker kutter ikke i nyfødte, friske barn uansett hva unnskyldningen deres er, enkelt og greit.

Det er det heller ingen som gjør her i Norge. Man sender barna til legen istedet.

Anonymous poster hash: 9773f...d8d

Skrevet

Enda en gang? den siste tråden som omhandlet dette ble slettet pga at folk ikke klarer å diskutere dette saklig, og det for bare et par dager siden. Vel bedre lykke denne gang......

Anonymous poster hash: 726d1...812
Skrevet

Det er det heller ingen som gjør her i Norge. Man sender barna til legen istedet.

Anonymous poster hash: 9773f...d8d

Samme sak. Sykt er det uansett.

Anonymous poster hash: 4d29b...5ee

Skrevet

Enda en gang? den siste tråden som omhandlet dette ble slettet pga at folk ikke klarer å diskutere dette saklig, og det for bare et par dager siden. Vel bedre lykke denne gang......

Anonymous poster hash: 726d1...812

Den ble ikke slettet nei. Og dette burde diskuteres til det ikke lenger er lovlig!!

Skrevet

Å la oss skjære og gutte litt borti tissefanten på den nye babyen vår! Det er sikkert lurt?

Anonymous poster hash: 37834...ab8

Skrevet

Men la oss diskutere det saklig....... Hvorfor i huleste skal de omskjæres?

Det har ingen funksjon, det er unødvendig, og helt målløst. Ja, jeg har lest om dette, og det er faktisk ingen god grunn til å gjøre dette.

Gjest lykkeliggift
Skrevet

På enkelte er det nødvendig. Men det å omskjære pga religionen er for meg helt bak mål.

Jeg kommer aldri til å godta at min mann tvinger min sønn til omskjæring. Vil gutten dette når han vokser opp så skal ikke jeg stå i veien. Men å gjøre det når han er baby/ barn, før han selv kan forstå konsekvensene av dette blir deg uansett ikke aktuelt å skjære i min sønn.

Dette er mannen innforstått med, og har gått med på. Han har signert en kontrakt som sier at han ikke kan gjøre dette.

Konsekvensen av å trosse denne kontrakten er for stor til at han noen gang kommer til å gjøre det.

Det er horribelt å Holde på slik så lenge det ikke er medisinsk nødvendig. Vet mange argumenterer med at det går som regel bra osv. Det er nok rett at det gjør det, men i alt for mange tilfeller av helheten gjør det ikke. Det er da absolutt ikke verdt det.

Har gått fint for mannen min, men ikke hans bror. Så min skjønner såpass. Og han mener som meg at man skal få velge selv.

Er heller ingen unnskyldning at man ikke husker smerten osv om det blir gjort ved spedbarnsalder, ikke nå som man blir bedøvd i huet og ræva for ingenting.

Skrevet

ps. jeg vet at det i visse tilfeller er medisinsk nødvendig. jeg kjenner en liten gutt som ble nødt å bli omskjært. helnorsk gutt, verken bror eller far er omskjært, men pga en medfødt defekt. vi diskuterer vel ikke de tilfellene?

Skrevet

ps. jeg vet at det i visse tilfeller er medisinsk nødvendig. jeg kjenner en liten gutt som ble nødt å bli omskjært. helnorsk gutt, verken bror eller far er omskjært, men pga en medfødt defekt. vi diskuterer vel ikke de tilfellene? Anonymous poster hash: 37834...ab8

Selvfølgelig ikke!

Skrevet

Det er en uskikk vi må få bukt med her i opplyste Norge! Hvorfor er jentene mer verdt enn guttene? Og hvorfor er hunder det??

Skrevet

Det er en uskikk vi må få bukt med her i opplyste Norge! Hvorfor er jentene mer verdt enn guttene? Og hvorfor er hunder det??

Godt spørsmål!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...