Gå til innhold

Har noen kjøpt boka om Wenche Breivik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..

Anonymous poster hash: 2a8cf...bb3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig lyst til å lese den:) 

Anonymous poster hash: 2a8cf...bb3
Gjest Anybody
Skrevet

Nei! Grusomt å fråtse i en slik grusom tragedie!

Også er det jo utrolig at så mange vil gi Breibik akkurat det han vil! Han ønsker joa at så mange som mulig leser boken fordi han elsker oppmerksomhet!

Moren sa hun ikke ønsket å bli skrevet om leger da hun så forfatteren drev mer slik som ville selge og mindre om seg slik hun selv var.

Er faktisk glad hun aldri vil oppleve boken. Jeg har ikke lest den, vil aldri gjøre. Men glad hun slipper bite at den ble publisert på tross av hennes siste ønske at den ikke skulle det!

Som om ikke hun led nok hennes siste år.

Å lese dn boken er å prøve å forstå noe uforståelig. Det går ikke at p forstå Breibik utifra en bok. Så å lese den blir det samme som å gi han direkte viljen han.

Og jeg syntes vi som nasjon har er ansvar om å boikotte Breivik totalt. Han bør bli så glemt som mulig, da det er hans største frykt!

Skrevet

Hvorfor sier M.C at hun har hatt et fælt liv? Og lenge før ABB. Har hun hatt en lyssky fortid?

Anonymous poster hash: c55f8...5f1

Skrevet

Hvorfor sier M.C at hun har hatt et fælt liv? Og lenge før ABB. Har hun hatt en lyssky fortid?

Anonymous poster hash: c55f8...5f1

Har ikke lest boka. Men forstår det slik at det var en vanskelig barndom (hva dette kan ha vært, vet jeg ikke). Og senere psykiske problemer, og så var hun alenemor, eksmannen som flyttet til utlandet, og så var det vel skilsmisse fra ektemann nr 2 (Breiviks stefar), og seinere påkjenningen med at sønnen Anders ble satt i fengsel og ble hatet av hele landet. Og til slutt døde hun av kreft.

Anonymous poster hash: dbe91...589

Skrevet

Fråtsing er det... men hvorfor skal vi lese alle detaljer om 2. verdenskrig, for at det ikke skal skje igjen?

Mens ABB skal vi bare fortie for at han ikke skal få oppmerksomhet?

Denne vinklingen tyder egentlig på at man er litt redd for ABB.

Anonymous poster hash: dbe91...589
Gjest Anybody
Skrevet

Fordi han ØNSKER at dere fråtser! Derfor byrde vi ikke gi han det han ønsker.. Han har jo et enormt behov for oppmerksomhet. Og de som kjøper boken dekker hans behov.

Det kunne ikke fallt meg inn å gjøre!

Skrevet

Nei, la nå dama endelig få hvile i fred tenker jeg...

Anonymous poster hash: 03980...b4e

Skrevet

Nei, la nå dama endelig få hvile i fred tenker jeg...

Anonymous poster hash: 03980...b4e

Hun våkner neppe av at folk kjøper boken hennes.

Anonymous poster hash: 9d5ec...c9b

Skrevet

Nei, la nå dama endelig få hvile i fred tenker jeg...Anonymous poster hash: 03980...b4e

Hun våkner neppe av at folk kjøper boken hennes. Anonymous poster hash: 9d5ec...c9b

You didn't!

Anonymous poster hash: 978ef...538

Skrevet

Nei, la nå dama endelig få hvile i fred tenker jeg...Anonymous poster hash: 03980...b4e

Hun våkner neppe av at folk kjøper boken hennes. Anonymous poster hash: 9d5ec...c9b

You didn't!

Anonymous poster hash: 978ef...538

I did!

Anonymous poster hash: 9d5ec...c9b

Skrevet

Forskjellen på det som er skrevet om 2 verdenskrig ol, og denne boken, er jo at denne boken er kommet frem uten av W.B ønsket det, hun var syk, ikke bare av kreft, men psykisk, og ble rett og slett utnyttet av ei dame som kun så pengene i det. Hvor vidt det som står i boka er 100% sant, eller om forfatteren har pyntet og endret for bedre salg, det har vi null anelse om! Mens bøkene om 2VK er basert på fakta, intervjuer, samtaler, dagbøker osv, det er basert på fakta, og forfattere bak bøkene har godt rykte på seg.

Hadde W.B skrevet en bok selv, så hadde jeg ikke nølt med å kjøpe den, for jeg stusser på hvordan ting endte som de gjorde, og hvordan W.B taklet det hele. Men dette er annenhånds fortelling, og det på den verst tenkelige måten! Hun utnyttet jo W.B for å produsere en bok hun kunne selge og tjene på!

Anonymous poster hash: 4f798...130

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...