Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Ofte er det ekstrem hyling og gråting fra 2-åringen som ikke vil sove. Hyler til hun omtrent spyr og mister stemmen. Noen ganger er det mange ganger i løpet av kvelden og natta. Føler meg uglesett av naboene. Føler jeg må skrive beskjed på postkassestativet om hva som foregår, men samtidig har de jo ikke noe med det Anonymous poster hash: 7970c...815
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Jeg hadde kanskje lurt på om barnet har det bra.Eller om mor å far evnt .ikke var snille. Anonymous poster hash: cad2a...175
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 hm Anonymous poster hash: 92974...79a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Finnes det ikke noen annen måte å legge henne på ? Kan ikke være særlig koselig å avslutte dagen med å grine til du spyr... Anonymous poster hash: 14956...4ef
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Jeg ville tenkt at det barnet hadde mye krutt i seg og stakkars foreldre. Mitt barn er ikke så ulikt ditt da... Mye hyling og høylytt trassing, ikke så mye på natt da. Håper virkelig ingen ugleser oss pga det, eller tror vi ikkeer snille mot barnet. Anonymous poster hash: 89886...0b4
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Ofte er det ekstrem hyling og gråting fra 2-åringen som ikke vil sove. Hyler til hun omtrent spyr og mister stemmen. Noen ganger er det mange ganger i løpet av kvelden og natta. Føler meg uglesett av naboene. Føler jeg må skrive beskjed på postkassestativet om hva som foregår, men samtidig har de jo ikke noe med detAnonymous poster hash: 7970c...815 Blander meg ikke, har ikke noe med det. Men noen naboer skal putte nesa si i alt. Skal ikke mye til før barnevernet blir kontakt, skremmende verden det er blitt. Anonymous poster hash: ba630...348
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Kan du ikke legge deg litt nedpå attmed jenteinteresse, stryke litt på kinnet/ryggen og synge litt? Hva med å sovne på dobbeltsenga og legge henne over i egen seng, eller eget rom når sovnet? Hadde trodd dere var sånne skrikekur mishandlere, kanskje til og med sånne som står/sitter og ser på ungen skrike til skyet kommer uten å respondere, for det skal visst bære så mye bedre. Anonymous poster hash: 51c4e...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå