Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Har en ukes gammel baby som bare vil bli bært. Sover oppå meg, må bysses og bæres over alt. Jeg blir helt utslitt og eneste avlastingen jeg får er når pappaen kommer hjem og tar han en times tid før baby blir urolig og må tilbake til pupp. Svigermor var innom med barselgave i går. En babyseat vippestol. Den kan legges nærmest helt ned. Til min store overraskelse var baby rolig i denne og jeg kunne endelig spise, dusje og bæsje i fred. Men så har jeg tenkt på dette med at de små ikke skal sitte så lenge i vippestol. Samtidig så er jo ikke ryggen helt utstrekt når han ligger på meg. Føler jeg er i et stort dilemma her. Men hvor skadelig kan det være med en liten halvtime i ny og ne? Anonymous poster hash: 1456c...f05
MammantilNurket Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Ring helsestasjonen og hør med dem Har du bæretøy til den lille?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Max 10 min om gangen.. Anonymous poster hash: 0631d...066
mams87 Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Det går fort over! Men hvis det er en sånn stol som baby bjørn sin, synes jeg ikke det er farlig. Så lenge babyen ikke er der i timesvis. Men jeg er ingen ekspert. Babyen min på 6 uker er selv ikke på stolen sin mer enn ca 15 min av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå