Gå til innhold

Tone har tatovert en M for navnet til den nye kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og han har tatovert T for henne. Hva synes dere om det? Personlig synes jeg det er idiotisk å gjøre noe sånt i det hele tatt og de har vel nettopp blitt offentlig sammen.. Kanskje ikke det smarteste man kan gjøre!

Anonymous poster hash: f544b...6af
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke smart for ei som skifter type hvert 3 år...

Anonymous poster hash: 204f1...e6a

Skrevet

haha stusselig.........

ikke er han kjekk heller, men han er jo millionær ! hm

Anonymous poster hash: dc1e7...690
Skrevet

Jeg syns slike tatoveringer er teite. Lite gjennomtenkt. Ingen vet om en blir sammen til en blir gammel.

Jeg trodde jeg hadde funnet mannen i mitt liv, men hans sanne ansikt kom til syne flere år etter og flere barn etter. Hos han var det el omvending. Fra en snill og kjærlig mann, til å bli en psykopat som også har vært voldelig mot barna. Tenk om jeg hadde tatovert forbokstaven eller navnet hans midt i lykkerusen, det hadde vært veldig vondt nå. Blitt påmint om han resten av livet. Jeg kunne ha tatovert noe over, men jeg hadde jo alltid vist hva som var under.

Men jeg har tatovert mine forbokstaver på meg. Det ser ut som en liten tegning, jeg syns den er veldig fin. At jeg har tegnet den selv gjør den også enda mer personlig. Når min mann så den, så lurte han på om det hadde klikket for meg. Mine bokstaver er også samme bokstaver som nicket hans var når vi møttes på nett. Så nå har den to betydninger, men skulle det bli slutt mellom oss så err det mine bokstaver som står på min kropp. Det var det jeg ville ha og skulle ha, at vi nå sier det er noe annet er bare morsomt.

Anonymous poster hash: 63a0c...ec8

Skrevet

Jeg kjenner at jeg ikke mener noe som helst om hva mennesker jeg ikke kjenner gjør så lenge de ikke plager andre.

Og her er det vel ingen andre en dib-høns som blir plaget :P

Skrevet

Hun burde jo ha lært at ting kan gå skikkelig på trynet....

Anonymous poster hash: 6832b...350
Skrevet

Jeg syns slike tatoveringer er teite. Lite gjennomtenkt. Ingen vet om en blir sammen til en blir gammel.

Jeg trodde jeg hadde funnet mannen i mitt liv, men hans sanne ansikt kom til syne flere år etter og flere barn etter. Hos han var det el omvending. Fra en snill og kjærlig mann, til å bli en psykopat som også har vært voldelig mot barna. Tenk om jeg hadde tatovert forbokstaven eller navnet hans midt i lykkerusen, det hadde vært veldig vondt nå. Blitt påmint om han resten av livet. Jeg kunne ha tatovert noe over, men jeg hadde jo alltid vist hva som var under.

Men jeg har tatovert mine forbokstaver på meg. Det ser ut som en liten tegning, jeg syns den er veldig fin. At jeg har tegnet den selv gjør den også enda mer personlig. Når min mann så den, så lurte han på om det hadde klikket for meg. Mine bokstaver er også samme bokstaver som nicket hans var når vi møttes på nett. Så nå har den to betydninger, men skulle det bli slutt mellom oss så err det mine bokstaver som står på min kropp. Det var det jeg ville ha og skulle ha, at vi nå sier det er noe annet er bare morsomt.

Anonymous poster hash: 63a0c...ec8

Ehm må bare bryte inn ett spørsmål til deg! Hvordan gikk det med deg når du drog fra mannen? Fikk du barna 100% og var det tøft? Hva var siste strå for at du drog??

Er i noe samme situasjon,så har vert godt/klokt åhørt din historie :-)

Anonymous poster hash: 94618...e91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...