Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Har alltid sett for meg at kulen skal være ganske stor. De siste dagene har jeg kjent en kul på størrelse med en liten perle i den ene brystet. Har ikke tenkt over at det kan være noe slikt før jeg satt og fiklet litt med den i dag og samboer kommenterte det. Den er vel altfor liten til å være det? Den ligger ganske langt ute i brystet, ikke langt inne liksom. Like innenfor huden vil jeg tro. Den er ikke bevegelig, holder seg på samme plass hele tiden, og er helt hard. Hva tror dere? Fettklump? Anonymous poster hash: 4397b...0d2
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Kulene vokser vel? Altså begynner den som noe smått. Reis til legen du. Bedre å få vite der at det er noe ufarlig Anonymous poster hash: bdb1c...57d
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Den kan være alt fra en millimeter og oppover. Som en tommelfingerregel er kuler som er bevegelige ikke farlig, mens de som sitter fast kan være skumle. Kom deg til legen du. Anonymous poster hash: 7d055...4ee
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Alle kreftkuler starter jo i det små. De er ikke plutselig store. Når det er sagt, det er større sannsynlighet for at det er noe ufarlig (sjelden unge kvinner får brystkreft og kuler i brystet er som regel noe annet), men ta deg en tur til fastlegen din. Anonymous poster hash: a35b6...55d
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Kjenner jeg blir litt bekymret nå ja.. En tur til legen er nok på sin plass. Takk for svar damer Hi Anonymous poster hash: 4397b...0d2
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Har ikke peiling jeg, men er bedre å få sjekket det enn å ikke sjekket det. Jeg har MANGE kuler i brystene mine, men ingen er farlig. Er likevel greit å få det sjekket. Anonymous poster hash: efcd8...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå