Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Jeg er 40 år og har det siste halve året gått fra størrelse 48/50 til 40 :-). Men nå aner jeg ikke hvor jeg skal kjøpe klær. Jeg må ha helt ny garderobe omtrent...men jeg er vant til å bare kjøpe det som passer fra stormote avdelingene på hm og kappahl feks. Hvor handler dere andre på min alder klær? Jeg liker nøytrale klær egentlig :-) Anonymous poster hash: d40f3...46c
Edelweis Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 hva med Lindex, de synes jeg har en del fint. og Kappahl har jo også en avdeling for de som ikke er så store! =) B-young og floyd har også en del fine plagg =)
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Hm,lindex,og cubus har nøytrale klær :-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Så flink dui har vært! Lindex har mye fint. ellers er jeg veldig glad i Mexx for klær av litt bedre kvalitet. Anonymous poster hash: 87657...b92
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 hvorfor ikke bare fortsette på HM bare i den mindre avdelingen ?? Cubus har mye fint synes jeg Vila, VeroModa, B-young, en del butikker på senter osv som fører en del ulike merker-ofte litt dyre, er tilpasset damer fra 30-50 ish ? Har sett eldre damer enn deg handle på Gina Tricot og jeg, erj o en del nøytrale basisplagg til en rimelig penge =) selv liker jeg ikke kappahl og Lindex særlig annet enn undertøy og slikt, men smak og behag =) Gratulerer med ny kropp, NYT det ! Anonymous poster hash: 1d426...34b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå