Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Tenk om alle fikk vite hva du tjente eller at du likte rosa truser. Tenk om sjefen viste hva du feilte og mannen hvem du pratet med i lunchen. Tenk om ungene fikk vite at du liker sex og svigermor at du er redd for edderkopper. Tenk om naboen viste at du ikke hadde støvsuget siden onsdag og tanta de at du fikk aap. Tenk om vi slapp å holde alt hemmelig og lot andre mennesker se hvordan vi egentlig har det! Anonymous poster hash: e781e...3d9
Lurifaxa Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Alle trenger vel ikke vite at jeg liker rosa truser?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Alle trenger vel ikke vite at jeg liker rosa truser? Trenger ikke, men det er jo ikke så farlig om noen fikk vite det heller Anonymous poster hash: e781e...3d9
*Miss Marple* Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Det eneste jeg hadde hatt problemer med av det du ramser opp, er at ungene skal vite at jeg liker sex mitt sexliv har jeg ingen interesse av å dele med dem. Ellers holder jeg svært lite hemmelig om man skal gå etter din liste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå