Gå til innhold

hjeng. Dagpenger og 2.gangsintervju i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

er rimelig sikker på at jeg kan få denne jobben, men jeg vet at lønningene er lave. Svigerinna mi jobber der og har ca 98 kr timen tror jeg.. Hun har litt provisjonsmuligheter da, det vil ikke jeg ha som skal jobbe med kundebehandling. Men tror uansett på mindre enn 120 kr timen.. Da mister jeg jo inntekt ved å ta jobben ? Det vil være 50% + stilling ca.. Dagpenger er jo 135 kr timen 64% "stilling ", haha. Har sendt mail til saksbehandleren min på nav men ikke fått svar enda.. Vil jo ikke tape penger på å jobbe :\

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager skrivefeil. Hater å skrive åå denne drittmobilen. Gud forBY pc tastatur på mobiler !!

Skrevet

Om det er 50% kan du fortsatt få dagpenger.

Går uansett ikke an å tenke at man taper på å jobbe. E rman i en jobb får man lettere en annen jobb, og ikke minst slipper man at staten forsørger arbeidsføre mennesker.

Anonymous poster hash: 7513a...bd6
Skrevet

det er sant. Vil jo jobbe, pga psyken pgså, jeg er IKKE vant til å gå hjemme. Jeg er en arbeider.. Men er også alene med et barn. Vil jo søke vidre evt. Men veødog vanskelig å få jobb med de arbeidstidene jeg trenger (08.15-15.15 er det meste jeg kan jobbe ) inntil barnet får byttet barnehage tiø høsten igjen..

Skrevet

det vil gjerne bli over 50 også . Det spm er dumt.

Skrevet

Da hadde jeg sagt nei til jobben, og heller brukt tiden til å søke på en annen jobb med bedre lønn (nav må ikke vite at du sier nei).

Anonymous poster hash: 9a8d0...44c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...