Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Jeg vurderer å søke meg inn i renholdsyrket i kommunal sektor. Er det en godt betalt jobb? Hvis jeg da f.eks. tar fagbrevet. Anonymous poster hash: fff22...148
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Det er ikke særlig godt betalt i forhold til hvor tungt yrket er etter ei stund. Skuldra mi er ødelagt etter det yrket. Og skal du ta fagbrev gjennom jobben din, så må du først være ansatt i 5 år før fagbrev og være låst til jobben i 2 år etterpå.. Du må i alle fall være sikker på at du ønsker å vaske i 7 år.. Anonymous poster hash: b8164...724
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Det er ikke særlig godt betalt i forhold til hvor tungt yrket er etter ei stund. Skuldra mi er ødelagt etter det yrket. Og skal du ta fagbrev gjennom jobben din, så må du først være ansatt i 5 år før fagbrev og være låst til jobben i 2 år etterpå.. Du må i alle fall være sikker på at du ønsker å vaske i 7 år.. Anonymous poster hash: b8164...724 Takk for svar Pr. i dag har jeg en veldig sittestillende jobb derfor tenkte jeg det at renholder kunne være noe for meg. Et sittestillende arbeid er jo dessverre også helseskadelig for kroppen, det merker jeg... Men jeg får tenke nøye over det... Anonymous poster hash: fff22...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå