Gå til innhold

Baby 7 mnd med feber


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille på 7 mnd har fått feber, og har ikke noe særlig med matlyst.. Han vil ikke ha noen ting. Men han burde vel kanskje få i seg noe væske i alle fall og vannflaska avviser han. Er det veldig dumt å ha litt sukker oppi vannet, eller kanskje litt saft? Lurer på om han kanskje vil drikke noen slurker hvis det smaker litt søtt... Svigermor er helt hysterisk når det kommer til små barn og sukker, så hun har "skremt" meg litt der, og jeg ønsker ikke å gjøre noe som ikke er bra for gutten min.

Jeg er førstegangsmor... :P



Anonymous poster hash: 15323...050
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med slik smoothie ol da?

 

Anonymous poster hash: c1ecf...e70

Skrevet

Om jeg skulle gi vann med smak/søtning så hadde jeg gitt utvannet juice framfor sukkervann.



Anonymous poster hash: 31c68...d0b
Skrevet

Takk :) Jeg skal prøve begge deler.



Anonymous poster hash: 15323...050

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...