Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Lille på 7 mnd har fått feber, og har ikke noe særlig med matlyst.. Han vil ikke ha noen ting. Men han burde vel kanskje få i seg noe væske i alle fall og vannflaska avviser han. Er det veldig dumt å ha litt sukker oppi vannet, eller kanskje litt saft? Lurer på om han kanskje vil drikke noen slurker hvis det smaker litt søtt... Svigermor er helt hysterisk når det kommer til små barn og sukker, så hun har "skremt" meg litt der, og jeg ønsker ikke å gjøre noe som ikke er bra for gutten min. Jeg er førstegangsmor... Anonymous poster hash: 15323...050
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Hva med slik smoothie ol da? Anonymous poster hash: c1ecf...e70
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Om jeg skulle gi vann med smak/søtning så hadde jeg gitt utvannet juice framfor sukkervann. Anonymous poster hash: 31c68...d0b
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Takk Jeg skal prøve begge deler. Anonymous poster hash: 15323...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå