Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 nesten som en forelskelse. Jeg har alltid hatt mange venner og har ikke hatt behov for flere. Derfor har jeg overhodet ikke vært på jakt etter nye venninner. Så traff jeg denne damen og det er bare så treff. Vi ler så vi griner i hverandre sitt selskap og har noen fantastiske samtaler. Mannen min tror jeg har fått en elsker fordi jeg ler og fniser når vi sender meldinger og snapchats Anonymous poster hash: 828e6...bfc
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Så koselig! Morsomt, og sjelden, å treffe noen som man klikker helt med etter man har blitt voksen. Anonymous poster hash: 8b2e8...5f0
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Kult! Godt å høre at man kan finne gode, nye venner i voksen alder. Anonymous poster hash: 4a1e1...22c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Ja, ikke sant Alle mine andre venninner har jeg truffet gjennom skole og jobb, og noen av dem hadde jeg nok ikke blitt venninne med hadde jeg møtt dem for første gang i dag. De betyr likevel mye for meg. Jeg har 2 bestevenninner som ingen noengang kan erstatte da vi har fulgt hverandre i tykt og tynt, har vært hverandre sine forlovere og er fadder på hverandre sine barn. Men den venninna jeg har truffet nå er helt annerledes enn mine andre venninner og gir meg et annet perspektiv på ting. Artig å treffe folk som har en annen bakgrunn både i oppvekst og utdanning. Anonymous poster hash: 828e6...bfc
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Ja, ikke sant Alle mine andre venninner har jeg truffet gjennom skole og jobb, og noen av dem hadde jeg nok ikke blitt venninne med hadde jeg møtt dem for første gang i dag. De betyr likevel mye for meg. Jeg har 2 bestevenninner som ingen noengang kan erstatte da vi har fulgt hverandre i tykt og tynt, har vært hverandre sine forlovere og er fadder på hverandre sine barn. Men den venninna jeg har truffet nå er helt annerledes enn mine andre venninner og gir meg et annet perspektiv på ting. Artig å treffe folk som har en annen bakgrunn både i oppvekst og utdanning. Anonymous poster hash: 828e6...bfc Hvor har du truffet denne venninna? Vil også ha, hehe... Artig:) Anonymous poster hash: 1fbe8...15a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Jeg skjønner så godt hva du mener! Jeg har mange venninner og noen få som er veldig nære. Men for en stund siden ble jeg kjent med en annen...vi er begge godt voksne og jeg trodde ikke jeg skulle få en så god venninne i voksen alder. Vi er egentlig veldig forskjellige og lever to helt forskjellige liv, men likevel er vi blitt så gode venner. Vi kan både le og gråte sammen og er der for hverandre på gode og tunge dager. Samboer mener vi har noe på gang..hehe...men er bare sykt gode venner og det er så godt! Anonymous poster hash: 5e893...6bd
Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Ja, ikke sant Alle mine andre venninner har jeg truffet gjennom skole og jobb, og noen av dem hadde jeg nok ikke blitt venninne med hadde jeg møtt dem for første gang i dag. De betyr likevel mye for meg. Jeg har 2 bestevenninner som ingen noengang kan erstatte da vi har fulgt hverandre i tykt og tynt, har vært hverandre sine forlovere og er fadder på hverandre sine barn. Men den venninna jeg har truffet nå er helt annerledes enn mine andre venninner og gir meg et annet perspektiv på ting. Artig å treffe folk som har en annen bakgrunn både i oppvekst og utdanning. Anonymous poster hash: 828e6...bfc Hvor har du truffet denne venninna? Vil også ha, hehe... Artig:) Anonymous poster hash: 1fbe8...15a Hun er venninne av en god kollega av meg som introduserte oss Anonymous poster hash: 828e6...bfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå