Gå til innhold

Nysgjerrig! Har dere noe på rullebladet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom man får det av å kræsje inn i noen så ja.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Medvirkning til biltyveri, kjøre uten førerkort og hasjrøyking. Fikk alt samme kveld, men jeg hadde ikke røyket noe. Men nektet urinprøve og innrømte heller ettoppdiktet engangstilfelle for å slippe prøve.

Dette er 8 år siden så vet ikke om det fortsatt står på rullebladet.

Anonymous poster hash: 088c8...cc4

Hvorfor nektet du urinprøve?

Anonymous poster hash: 48071...34d

Fordi jeg hadde sterkere saker i kroppen fra en tidligere fest jeg ikke ville skulle bli oppdaget. Dette var i en ganske vill periode i livet mitt. Eneste grunnen til at de i det hele tatt ville ta prøve var pga at jeg hadde vært innom barnevernet pga sviktende omsorg fra mine foreldre. Gutta jeg ble tatt med den kvelden trengte ikke noe prøve. Kun meg pga jeg hadde værtbi barnevernet. Det sa politiet selv. Då da ble det litt prinsippsak for meg også. Var vel i utgangspunktet derfor jeh nektet.

Sånn går det å være åpen og ærlig for politiet:/

Skrevet

Ja. Medvirkning til biltyveri, kjøre uten førerkort og hasjrøyking. Fikk alt samme kveld, men jeg hadde ikke røyket noe. Men nektet urinprøve og innrømte heller ettoppdiktet engangstilfelle for å slippe prøve.

Det står nok på uttømmende politiattest..

Min beste venninne ble tatt i butikktyveri da hun var 16, og det står fortsatt. (nesten 15 år senere)

Har selv blitt tatt i butikktyveri, men da var jeg ikke tenåring en gang, så det slapp jeg å ha på rullebladet, heldigvis :) (har aldri gjentatt seg, vet ikke hva jeg tenkte på!!)

Anonymous poster hash: 64d9b...d5e

Nei, butikktyveri blir slettet etter 2 år.

Anonymous poster hash: dd419...105

Skrevet

Nei, jeg er faktisk veldig ordentlig av meg (-selv om noen sikkert tror noe annet).

Har ingenting jeg "ikke har blitt tatt for". De verste jeg har gjort er i kategori epleslang, laste ned filmer, ikke betale NRK-lisens.

(Bryter ikke fartsgrenser heller)

Anonymous poster hash: 7d28d...971

Skrevet

Nei, men det har vært nære på en gang. Ellers har jeg vært heldig ved flere anledninger.

Anonymous poster hash: 26378...e91

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 6ab67...c65

Skrevet

Nei. Og jeg fatter ikke hvordan jeg ikke har blitt tatt. Har stjåler utrolig mye som tenåring. Røykt mye hasj og kjørt i fylla uten lappen som 17-åring. Rett forbi politiet. Huff!

Anonymous poster hash: e3ce8...de4
Skrevet

Ja. Medvirkning til biltyveri, kjøre uten førerkort og hasjrøyking. Fikk alt samme kveld, men jeg hadde ikke røyket noe. Men nektet urinprøve og innrømte heller ettoppdiktet engangstilfelle for å slippe prøve.Dette er 8 år siden så vet ikke om det fortsatt står på rullebladet.Anonymous poster hash: 088c8...cc4

Det står nok på uttømmende politiattest.. Min beste venninne ble tatt i butikktyveri da hun var 16, og det står fortsatt. (nesten 15 år senere)Har selv blitt tatt i butikktyveri, men da var jeg ikke tenåring en gang, så det slapp jeg å ha på rullebladet, heldigvis :) (har aldri gjentatt seg, vet ikke hva jeg tenkte på!!)Anonymous poster hash: 64d9b...d5e

Nei, butikktyveri blir slettet etter 2 år. Anonymous poster hash: dd419...105

Bei, jeg har sett politiattesten, og det står der enda!

Skrevet

Parkeringsbøter og forenklede forelegg havner ikke på rullebladet. 

Har ingenting der jeg, men har hatt gullhår en viss plass flere ganger i min ungdom for å si det sånn. Nå, derimot, er jeg voksen, sindig og fornuftig... 

Skrevet

Det står ingenting på mitt rulleblad nei..

Jeg har 1 forenklet forelegg for å snakke i mobiltelefon mens jeg kjørte bil, men det er det eneste.

Når det gjelder ting som jeg KUNNE vært tatt for, men ikke har blitt tatt for, så er det kun noen fartsbøter og et par telefonsamtaler i bil jeg har på samvittigheten, ingenting alvorlig.

Anonymous poster hash: dbabf...5b6
Skrevet

JA et drap!

Anonymous poster hash: ab87a...c79
Skrevet

Helt plettfritt mitt, aldri gjort noe kriminelt så det skulle bare mangle også. :-)

Skrevet

Det står nok på uttømmende politiattest..

Min beste venninne ble tatt i butikktyveri da hun var 16, og det står fortsatt. (nesten 15 år senere)

Har selv blitt tatt i butikktyveri, men da var jeg ikke tenåring en gang, så det slapp jeg å ha på rullebladet, heldigvis :) (har aldri gjentatt seg, vet ikke hva jeg tenkte på!!)

Nei, butikktyveri blir slettet etter 2 år.

Anonymous poster hash: dd419...105

Blir slettet fra vanlig attest ja, men ikke fra uttømmende attest, der vil alt man har gjort bli stående til den dagen man dør. Min far ble tatt for tyveri i butikk når han var 17 år, det står enda i hans uttømmende attest, han er straks 60 år.

Jeg har ingenting, og håper for all del jeg aldri får noe heller.

Anonymous poster hash: 18502...5b2

Skrevet

Nix, og godt er det. 

Anonymous poster hash: c945d...e90
Skrevet

Ingenting på rullebldet, men ble snakket litt strengt til av en politimann da jeg klatret over en sperring for å krysse gaten (hadde litt hastverk) under Clinton-besøket i 1999 :P

Skrevet

Nei. :gullengel:

(Nå håper jeg på mange "likes" på svaret mitt).

Anonymous poster hash: b345a...6df
Skrevet

Jeg har ingenting :) Alltid vært veldig ordentlig av meg.

Anonymous poster hash: f8f7f...36b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...